•  מחנה קייץ בחו"ל שווה

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2011

ניצן אריה  (ניצן :))

אין סיכוי שאני אצליח להכניס ...

שלי נוי  (שלי נוי (:)

שאאלום (e)   אממ אני ...

עמית לנדשטיין  (אשלי בידלס (-:)

שלוום לכולם (:אז ככה, אני ...

שחר חמו  (שחר חמו (שושי ביבר))

היוווש !! (:  אז הכל ...

אלמוג עיני  (ג′סיקה)

חזרתייי מלפני כמה שעות מהשדה ...

אפרת עיני

סאמממממר סקוול זה הדבבר !לווקחח ...
אין סיכוי שאני אצליח להכניס את כל החוויה  הזאת בסיפור אחד, כל כך הרבה חוויות דברים שלמדתי וחברים מחו"ל  ומהארץ:)

את הטיול התחלנו בשדה התעופה בשעה שש בבוקר ב25.7  עברנו את כל הביקורות התפרענו עם השוקולדים בדיוטי פרי ועלינו לטיסה, היה ממש מלחיץ לטוס בלי אבא ואמא  במיוחד שהיו כל כך הרבה כיסי אויר והפרעות :)

אחרי חמש וחצי שעות נחתנו בלונדון וכבר התחלנו להתרגש מהאנגלית מזה שנוסעים הפוך ובמיוחד מהירוק בצידי הכביש.

כשהגענו לבידלס כולנו  התלהבנו - המקום ממש גדול וירוק ומתקוצב !

בהתחלה התלוננו והתבכיינו מהחדרים ומאוכל (כי אנחנו ישראלים) למרות שהם ממש טובים !

למחרת עשינו את המבחן פתיחה ונסענו למחזמר ולמאדם טוסו (מוזאון השעווה) - היה ממש כיף :P

היו לנו עוד הרבה טיולים - לווינצ′סטר, ברייטון, לקניון הכי גדול ולעוד הרבה אחרים :)

כמעט בכל הטיולים עשינו שופינג ומהר מאוד גילנו שהכל מאוד זול קנינו כמויות מסחריות של אוכל שיש רק שם (טיק טק, הביצים הישנות של קינדר, מסטיק FIVE), אוכל למקרה חירום, והמוןהמון בגדים ואוזניות.

היו גם הרבה דרמות ריבים אמבולנסים אבל למרות הכל הייתה לנו את הקבוצה הכי טובה שאפשר לבקש !

הפעיליות בבידלס היו כדורעף, אומנות, בדמינטון, כדורסל פוטבול וכ"ו.

הלימודים היו כיפים ובכלל לא הרגיש שאנחנו לומדים בכיתה עם ספר מורה ולוח.
במשך השבועיים היו  סרטים, חפש את המטמון, תצוגת אופנה (הצוות שלי זכה מקום שני) קריוקי, מופע כשרונות וערב קזינו :)

כשהגיע מבחן הסיום קלטנו שזה באמת ממש נגמר  ושיש לנו רק עוד שלושה ימים ביחד.

לעזוב את החדרים את החדר אוכל ואת המקלחות היה מוזר כי העברנו שבועיים במבנים האלה וזה כמו בית, אבל הכי הכי קשה היה לעזוב את החברים מהארץ כי אנחנו כבר נהיינו משפחה אחת של בהמות מישראל :)

בשדה תעופה (ואת האמת שבכל השלושה ימים האחרונים) כולנו בכינו העלינו זכרונות ונפרדנו :(

אני ממליצה מאוד לטוס לסאמר סקול - חוויה של פעם בחיים !