•  סאמר סקול באנגליה שווה

שי

• יצאתי בקיץ: 2011

שי לודבינובסקי  (שי)

שלום כולם!!!!! או סלאם או ...

טום שיפטר  (tomschifter)

הי, אני טום שיפטר בן 16 (עולה ...

סיגל פלביאן  (sigsig2008)

שלום לכל הילדים שלא ...

רותם וייס  (רותמי)

ואו....!! זה היה חוויה, זה ...

רויטל גרינשפון  (רויטל)

שלום, קוראים לי רויטל גרינשפון ...

שרון זילבר  (שרון :))

וואו , אין לי מילים לתאר כמה ...
שלום כולם!!!!! או סלאם או ניהאוו... כבר למדתי לומר את זה בכל כך הרבה שפות Smileys

שמי שי לודבינובסקי, ואני חזרתי מסאמר סקול בקלייר קולג′ שבקיימברידג′ ממש לפני יומיים. אני מאד מתגעגעת לחוויות שהיו לי שם ולחברים מהארץ ומהעולם!!!

הכל התחיל ביום ראשון, ה-24 בחודש יולי, יום ההמראה לאנגליה. שניים מהקבוצה הכרתי כבר מראש, זכרתי כמה פרצופים ממפגש ההיכרות שהיה שנים עשר ימים לפני, וגם כמה מהפייסבוק, אבל מלבד אותם אנשים לא ממש הכרתי אף אחד. במטוס הכרנו קצת יותר טוב אחד את השני. Smileys

בשעה טובה הגענו לקיימברידג′, עיר יפהפיה, ירוקה ובה אנשים מקסימים. באותו יום לא ממש עשינו הרבה, חוץ מלאכול ארוחת ערב ולצלם מלא תמונות של המקום.

למחרת היה מבחן רמה שבו שובצנו לכיתות לימוד, כבר באותו היום קיבלנו את התשובות. עשינו סיור במרכז העיר, הסתובבנו בשוק ובמרכז הקניות Lion Yard. שם כבר התחלנו להיות חברים אחד של השני! שלישי היה היום הראשון של הלימודים לצד פעילויות בקבוצות ה- Activity שלנו. החל מאותו יום התחילה שגרת הלימודים שלנו עד סוף הסאמר סקול, שבה הכרנו ילדים מהעולם ומלא מדריכי EF משעשעים! Smileys

במהלך השבועיים יצאנו כמה פעמים מהעיר לטיולים ומוזיאונים נחמדים: מוזיאון התעופה, מוזיאון "מדאם טוסו", קניות (גם ב- Westfield, קניון בגודל של מדינה שלמה בערךSmileys), טירת וורוויק המהממת, עיר הולדתו של שייקספיר (וביתו), מחזמר Lion King (ואוו הוא היה ממש מדהים, התלבושות והתפאורה היו ממש מושקעות), ועוד :)

עשינו גם כמה פעילויות ממש מהנות בעיר עצמה כמו צביעת פנים, צביעת חולצות, מוזיאון הזואולוגיה שבקיימברידג′, Punting (שיט מרגיע וכיפי בנהר) ועוד.

בערבים היו מסיבות ריקודים כיפיות שבהן פשוט רקדנו עם ילדים מכל העולם!!! חוויה מאד יוצאת דופן חחח Smileysכל שישי עשינו קידוש... ובמהלך השבועיים גם חגגנו ימי הולדת לשלושה ילדים מהקבוצה הישראלית, ולעוד כמה מהעולם!

בקיצורררר(!) נהנתי בטירוף ואני כלכך מתגעגעת לכולם! אני ממש ממליצה ללכת לסאמר סקול בקיימברידג′ כי עושים שם כיף חיים!!!!!!! Smileys