• סאמר סקול סבבה סקול

Pink Sparkly Unicorn

• יצאתי בקיץ: 2011

שיר נסים  (Pink Sparkly Unicorn)

היי כולם, אני שיר ויצאתי לקלייר ...

הראל לבנטל  (Beef or Veg?)

שלום, קוראים לי הראל לבנטל, ...

שחר יצחק  (שחר)

טוב הכול התחיל בלילה שליפני ...

הדס סטרול  (הדס סטרול)

טוב אז ככה, קוראים לי הדס ...

תמר חסין  (תמר חסין)

קוראים לי תמר ואני בת 14 וחצי, ...

בני סוסליק  ("ה-בני")

טוב אני לא ממש יודע איך להתחיל ...

היי כולם, אני שיר ויצאתי לקלייר קולג′ קיימברידג′ במחזור השני.

הדרך היחידה שלי להגדיר את השבועיים האלה היא שהם היו השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים !!!! Smileys
הרגשנו בבית אחרי פחות מיום ובסוף לא האמנו שנגמר כל כך מהר!

כבר במטוס התחלנו להתגבש כקבוצה, אנשים מדהימים אחד אחד. כשהגענו לאנגליה זה היה כמו חלום! הכל ירוק! פשוט משטחים שלמים של ירוק ! וקיימברידג′... מדהימה ! בניינים בני מאות שנים וחנויות חדשות לגמרה, אנשים מדהימים ומרכז קניות שווה ביותר!

כשהגענו למרכז הסתדרנו בחדרים ויצאנו לחקור את הקמפוס. מבחן הרמה היה ביום השני וביום השלישי כבר התחילה השגרה. כל בוקר יש לימודים או פעילות ואחרי ארוחת צהריים פעילות למי שלמד בבוקר ולימודים למי שהייתה בבוקר פעילות.
המורים מעולים, השיעורים היו כל כך מהנים !  והמדריכים של הפעילויות היו כל כך נחמדים! כל פעילות הייתה כיפית ! צייד אוצרות בקיימברידג′, ציור פנים, הכנת חולצות, פאנתינג בנהר או סתם לשבת בפארק ולנוח.

אחרי שבוע של שיגרה הגיע יום שבת ואיתו- לונדון!! נסענו למוזיאון מדאם טוסו והיה מדהים! אחר כך נסענו לקובנט גרדן שזה מרכז קניון ממש גדול ושם היו לנו כמעט שלוש שעותSmileys

ביום ראשון נסענו וטירת וורויק המשגעת ולעיר הולדתו של שייקספייק. היה כל כך כייף!

בשבוע השני חזרנו לשגרת הלימודים/פעילויות ובאחד הערבים נסענו ללונדון לארות את המחזמר "מלך האריות". במילה אחת, מושלם!Smileys
חלום דיסני שמתעורר לחיים. זה היה אחר הדברים הכי יפים שראיתי בחיים!!

היום האחרון באנגליה היה יום שבת ובו נסענו שוב ללונדון, למוזיאון המדע ולמוזאון היסטורית הטבע שהיה פשוט מדהים! ביולוגית האדם, שלדים של דינוזאורים, חיות שנכחדו, נשמע משעמם אבל זה ממש לא !
אחר כך הגענו לווסטפילד סנטר שזה קניון עצום מימדים ושם היו לנו כמעט שלוש שעות לקניות בלי הפסקה.

בשבועיים האלה הכרתי כל כך הרבה אנשים מכל העולם! הולנד, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, רוסיה, איטליה, טייוון, דרום קוריאה, סין, פולין, תורכיה ומעוד המון מקומות אחרים! כמובן שיש כבר את כולם בפייסבוק ומקפידים לשמור על קשר!

אז, קבוצה מדהימה שלי, אני כל כך שמחה שיצא לי לעבור את החוויה המושלמת הזאת איתכם, אני אוהבת את כולם, ולמרות שעבר רק יום אחד מאז שחזרנו אני כבר מתגעגעת! חסר לכם לא לשמור על קשר!Smileys
תודה לכולכם ! Cambridge2 2011- I had the time of my life !!!!! Smileys

שרנו את זה כל כך הרבה פעמים !