אריאל

• מרכז: נורתהמפטון
  • יצאתי בקיץ: 2011

אריאל קמר  (אריאל)

טוב אז קוראים לי אריאל קמר ...

ניצן מבור  (ניצ)

מאיפה אפשר להתחיל לספר חוויות ...

מאיה נסצקי  (מאיה נסצקי)

אני נסעתי לנורת′המפטון ...

לינוי קטה   (לינוי קטה)

הסאמר סקול זה אחד הדברים השווים ...

אנה בלוזובסקי  (אנוש)

היי :)   קוראים לי אנה ...
טוב אז קוראים לי אריאל קמר מקרית אונו ואני עולה לכיתה י"א.

נסעתי השנה לנורסהאמסון, באנגליה- מקום מדהים !
נסעתי לשלושה שבועות, לבד.

לפני שבאתי ממש פחדתי שאני לא אתחבר לאנשים בעיקר בגלל שאני לא מדברת אנגלית כל כך טוב וחשבתי שכל היום אנחנו נמצאים עם אנשים ממדינות אחרות ואז אני לא אוכל להתחבר כי אני לא יודעת לדבר באנגלית הכי טוב, אבל בסוף גיליתי שאנחנו לא כל היום נמצאים עם אנשים ממדינות אחרות, אנחנו מדברים איתם והכל, אבל לא כל הזמן ולא בכל הטיולים. האמת שגם כשהיינו איתם, אז לא הייתה לי כל כך  בעיה כי הדיבור שלי השתפר שם מאד.

האמת שגם פחדתי שאני לא אתחבר למשלחת הישראלית אבל לפני הטיסה היה לנו את הפורום באתר שבו יכולנו לדבר אחד עם השני ולהעביר פייסבוקים וככה באמת לדבר ולהתחבר לפני הטיסה וזה ממש עזר לי, הכרתי שם כמה חברות שאני עוד מדברת איתן ואפילו נפגשתי איתן עכשיו (אחרי הסאמר סקול).

בקיצור, כשהגענו ליום של הטיסה כולם היו קצת בשוק וגם קצת עייפים כי בכל זאת, לא ישנו כל הלילה בגלל הטיסה, אבל אחרי אחרי היום השני שעשו לנו את המבחן לאיזה כיתה כל אחד הולך, התחלנו וטיפה להבין ולהתרגל שאנחנו באמת בסאמר סקול באנגליהה !!

אחרי שחיכינו לזה כל כך הרבה זמןן ואחרי שספרנו לאחור את הימים בקבוצה שלנו בפייסבוק. בקיצור, ממש התרגלנו למקום המושלם הזה ולאנשים בחו"ל ולזה שאפשר לרכל על אנשים לידם והם לא מבינים בכלל מה אתה אומר ואפילו יכולים לצחוק איתך שזה באמת אחד הדברים שיותר נהנתי מהם, זה והקניות שעשינו כמעט כל יום.

בקיצור, זאת הייתה חוויה של פעם בחיים(לפחות בשבילי).
אחת החוויות הטובות, אני ממש ממליצה לבוא!!! בעיקר למרכז הזה!

נורתאהמפטון אחד המקומות היפים וגם שמעתי מאנשים שהיו כבר בסאמר בסקול שבמרכז הזה המדריכות המהממות שלנו(ענבר ונטע) נתנו יותר  חופש