aneel

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2011

אניל סאלח  (aneel)

אני לא ישן מרוב התרגשות...השעה ...

גל .  (גל)

כשהגעתי למפגש הכרות שבוע לפני ...

שיר מורד  (שיר(ילדת סוכר ))

אוקייי נתחיל,קוראים לי שיר ...

ניצן חכם  (ניצוש)

טוב....אז זה לא בדיוק מה שחשבתי ...

מאיה :)  (מאיה)

היה מושלםםםםםםםם נהניתי ...

ליבר בלילתי  (ליבי :))

′ ליברי..בוקר טוב, קומי. ...
אני לא ישן מרוב התרגשות...השעה היא 2 בלילה כולם ישנים בבית אך אני עדיין ער אני צריך להגיע לתחנת הרכבת ב 3...בשעה 2:15 הונלך לעורר את אמא כדי שתקח אותי לרכבת יוצאים ב 2:30 מגיעים ב 2:45 אני נפגש שם עם חבר שלי שבא איתי נפרדים מהמשפחה בשעה שלוש ומשהו מגיעה הרכבת והולכים לשדה!!! Smileys

שם מגיעים בסביבות 5:15 אין עדיין אף אחד אנחנו הראשונים חיכינו כמה דקות ואז התחילו לבוא הילדים האחרים קצת קצת עד שכולם הגיעו שמתי לב שיש לנו אחלה קבוצה מההתחלה התחלנו להתקדם עברנו את הבדיקות הלכנו לדיוט פרי ואז סוף סוף עלינו למטוס ונסענו לאנגליה כולי רגש ועייף מאוד באותו זמן אז מיד כשטסנו ישנתי...

אני קם כמעט הגענו אחרי כמה דקות נחתנו בשלום לקחנו את המזוודות וישר לאיסטבורן ואחרי נסיעה של שעתים וחצי הגענו מקום נחמד מאוד אנשים נחמדים מאוד קצת קצת הכרתי את האנשים והמקום יותר טוב חדרים טובים כל אחד בחדר משלו אחלה של מדריכים למדנו לא רע שמה האנגלית שלי השתפרה כמובן הלכנו להרבה מקומות יפים באנגליה עשינו הרבה שופינג לא לשכוח את ה"דיסקו לשבירת הכרח" אחלה של דיסקו Smileys בקיצור הטיול היה פצצהההה....Smileys

אז מגיע יום ראשון צריך לחזור לארץ בלילה נפרדנו זה מזה מקווה שנפגש עוד פעם טיול שישאר בזיכרון ובלב לעד חוויה מהחיים ממליץ לכל אחד ללכת לסאמר סקול בעיקר עם קמפוס כי היא חברה טובה מאוד טיפלה בכל הבעיות שהיו לנו שם אני נהניתי מאוד אולי אחזור השנה הבאה בכיף יש מצב כי היה טיול נדייייר!!! Smileys