דניאל

• מרכז: Camp Perlman
  • יצאתי בקיץ: 2011

דניאל פרלברג  (דניאל)

הייי לכולם (: אני דניאל בכיתה ...

רוני וולך  (roni!)

אז קודם כל אני רוצה להגיד ...

רוי פלקוביץ  (roy)

הקיץ הזה היה הקיץ הכיף בחיים ...

אורי שלומוביץ  (orish777)

שלום לכולם!  קוראים ...

יונתן שרון  (יוני)

חוויה כיפית נורא , כל יום ...

גל גל החנוכי  (גל)

היי קוראים לי גל אני יצאתי ...
הייי לכולם (: אני דניאל בכיתה ט′ ויצאתי בחופש הגדול לקאמפ פרלמן בפנסילבניה (:

זאת הייתה החוויה הכי מדהימה שהייתה בחיים שלי !
יצאנו חבורה של בערך 20 ישראלים,והגענו למחנה יהודי באמצע היער בפנסילבניה.

ביום הראשון, חולקנו על פי הגילאים לבקתות שבהן ישנו עם עוד ילדים ישראלים ואמריקאים.

בשבוע הראשון אנחנו אלו שעולים לכיתות ט′ יצאנו לטיול מחנות בלייק ג′ורג′ שבמדינת ניו יורק.

ישנו באוהלים למשך ארבעה ימים,ובמהלך הטיול,יצאנו מהשטח והלכנו לבאולינג, סרטים, מועדון ריקודים וכמובן לסיקס פלאגס (:

חזרנו מהטיול ואחרי זה התחילה השגרה של המחנה שזה כל מיני פעילויות מגניבות שאנחנו בוחרים לעשות במחנה.

הפעילויות שיש זה כל סוגי הספורט האפשריים כמו לקרוס, בייסבול, כדורסל, כדורגל, בי.בי.וי, כדורעף.
בנוסף היו גם חוגי אומנות, ריקוד, דרמה, טיפוס,אופני הרים ועוד המון [:

בהמשך המחנה,היה במחנה אירוע עצום שקוראים לו מכביה,שזה ה-דבר של המחנה (:

מחלקים את המחנה לשתי קבוצות - הכחולים והאדומים ובמשך שלושה ימים מתקיימות תחרויות בין הקבוצות בכל מיני דברים.

בסוף המכביה, יש טקס והקבוצות מתחרות ביניהן בקרב עידוד ושירה וככה מסכמים את כל הנקודות ומוחלט מי המנצח הגדול של המכביה.

ביום לפני האחרון יצאנו לקניון בפנסילבניה ועשינו יום שופינג מטטווורף (:

ביום האחרון נסענו לעיר ניו יורק,והסתובבנו בטיים סקוור והלכנו לחנות המפורסמת של האמ אנד אם,ולחנות של טויס אר אס (:

המחנה פשוט מושלם ! אם אתם רוצים שתיהיה לכם חוויה מדהימה שתזכרו לכל החיים - לכו לקאמפ פרלמן ! (-;

אתם תכירו אמריקאים וכמובן ישראלים,ותישארו חברים שלהם המון זמן (: אני עדיין מדברת עם ילדים מהמחנה, וכבר קבענו ששנה הבאה ניפגש במחנה עוד פעם (:

המדריכים שהיו לי - דנה וצור ממש מדהימים והם עשו הכול כדאי שנהנה ושנכיר אמריקאים ואנשים חדשים [:

בנוסף,במחנה היו גם כמה אנשי צוות ישראלים,והם עשו עבודה מדהימה ויצאו איתנו ליום ניו יורק (:

עצה קטנה לכל אלו שנוסעים לסאמר קאמפ וגם לסאמר סקול-אל תפסיקו לדבר אנגלית,גם אם הישראלים,זה ממש חשוב כי זה עוזר לכם לקלוט את השפה :P