• סאמר קאמפ ענק

• מרכז: Y Country Camp
  • יצאתי בקיץ: 2011

אור הרפז  (אורוש:))

הייי , אני אור הרפז וטסתי ...

אלעד שלום  (שתולים)

היי, קוראים לי אלעד נרשמתי ...

אמי זמלר  (אמי)

היי קוראים לי אמי ואני טסתי ...

דור שרעבי  (סופרלנד)

היי קוראים לי דור ונרשמתי ...

אור גזל  (אור)

היי כולם, אני אור גזל והקיץ ...

הייי , אני אור הרפז וטסתי למחנה YCC שבקנדה.

טוב אז שנירשמתי ממש התרגשתי, אני טסתי לבד בהתחלה זה קצת הפריע לי אבל אח"כ שהכרתי במפגשים ילדים ממש נחמדים זה לא הפריע לי בכלל!.

היה לנו 2 מפגשים וכבר במפגשים התחלנו להתגבש וראינו שיש לנו אחלה של קבוצה. במטוס הקבוצה כבר ממש התגבשה .

שהגענו לקנדה הייתי ממש בהתרגשות .., כל הדרך [באוטובוס הצהוב..חח] הסתכלי החוצה וזה היה ממש מוזר ..

שהגענו למחנה הייתי בשוק .. היה ממש יפה שם! אני הייתי בווילג′ שזה הקבוצה של הגדולים [עולים לי′ ועולים לי"א..] , זה 15 דקות הליכה לשם אבל כמה שזה נשמע הרבה מתרגלים לדרך הזאת מהר מאוד וזה כבר בכלל לא מפריע..

בווילג′ ישנו במין אוהלים כאלה אבל עם מיטות רגילות והכל רגיל רק הבחוץ ניראה כמו אוהל.. , היה לנו גם שם את הרייק הול ששם היה כל מיני חטיפים בערב ובבוקר אכלנו שם ארוחת בוקר , וסתם היינו שם לפעמים.. בווילג′ התגבשנו ממש כל הקבוצה שלנו .. אבל גם דיברנו לפעמים עם הקנדים הגדולים ועם המדריכים הקנדים שלנו ..

הווילג′ זה שונה מקבוצות גיל אחרות, אנחנו אוכלים בריק הול ארוחת בוקר ואנחנו קמים יותר מאוחר ב10 ואין לנו שעת עוצר וכאלה .. זה יותר חופשי כזה ..

היה הרבה פעיליות כמו סקי מים, אבובים, טניס, יצירה ועוד..

יש 3 אגמים, 2 ששוחים בהם ויש שעת שחייה כזאת שזה ממש כיף.. , ועוד אחד שזה "האגם האבוד" שלא יצא לי לראות אותו אבל ילדים אחרים ראו אותו ..

היה לנו גם כל מיני טיולים מחוץ למחנה .. והיה יום קניות לישראלים.

כל יום שישי כל המחנה לובש לבן וזה ממש יפה ושרים שירים..

האוכל דווקא ממש בסדר, הכי טעים זה הפייצה !!

שחדרנו כולם ממש התבאסוו כי ממש התחברנו כולם והיה קשה לעזוב את המחנה והכל ...

בקייצור הייתה חוויה מדהימה שאני לא ישכח בחיים ! ויצרתי שם חבריות לכל החיים ! ותודה לכל מי שעשה את הקיץ הזה לקיץ הכי טוב בחיים שלי !