alon

• מרכז: Camp Wise
  • יצאתי בקיץ: 2010

אלון חייקין  (alon)

היי, זה אלון חייקין הייתי  ...

שיר שבילי  (שירוש)

(a) היי אני יוצאת לסאמר קאמפ ...

אדיר תורג'מן  (אדיר)

קוראים לי אדיר תורג′מן ...

לינוי לוי   (נוינוי)

שלווום :)  שמי לינוי ...

היי, זה אלון חייקין

הייתי  השנה ב- סאמר קאמפ, קאמפ וויז סולל trip 2

וכן, זה היה החופש הכי טוב שהיה לי בחיים

הפעילויות שם מטורפות והחוגים ממש מגוונים.

אני החלטתי לא לקחת את הדברים שאני יכול לעשות בישראל כמו טניס כדורגל וכדורסל ובמקום זה לקחת באואטינג באגם המטורף שם, רדיו שנהנים מכל רגע אם השירים שאתה הכי אוהב, אוריגינל ספורט - שזה ספורט שאין בישראל כמו בייסבול פוטבול הוקי ועוד,

הארוחות שםם ממש מגובשות ומטורפות, והאוכל ממש ממש טעים!! D:

ויש שם גם מכבייה שזה הדבר שכל הקאמפרים האמריקאיים מחכים אליו כל החופש, אפחד לא יודע מתי זה ייגיע ומה יהיה הנושא... כל שנה נושא אחר וזה מה שממש הופך למרגש!
לנו זה היה על גיבורים רשעים מהקומיקסים והקבוצה הירוקה שאני הייתי בה הייתה the green goblin מספיידרמן (:

הטיולים בסולל היו כלכך טוביםם! ביקור במפלי הניאגרה ושינה  בקאמפ בניו יורק שגם שם יצא לי להכיר ילדים... 4 ימים בווסט וירג′יניה שם עשינו אומגת עצים מטורפת של שעה וחצי וראפטינג שלא תאממינו אבל, 6 שעות ראפטינג!!! משו מהסרטים ושם הכל מים עמוקים אין כזה דבר  שצריך לסחוב את הקייק כמו בישראל (;
והיה את הטיול  שהלכנו לבית ספר לבישול שם אנחנו הכנו את כל האוכל, ואחרי זה גם אכלנו מה שהכנו, כמובן שקיבלנו את המתכונים ואני בבית מבשל את האוכל שלמדתי להכין בארצות הברית
וגגם אחרי שאכלנו כמו שצריך ראינו  בחניון  על מסך ענקי, מעבר למה שאתם יכולים לדמיין , סרט "כלבים וחתולים 2"

אבל מה שבטוח, שום דבר ממה שכתבתי לא הפך את הטיול לארצות הברית לכלכך כייף, אז נכון זה כמובן חלק חשוב מהטיול, אבל בלי הילדים המדהימים שם שנקשרתי לכל אחד ואחד מהם ובלי המדריכים שכלכך אהבתי ועזרו לכולם הטיול לא היה כמו שהוא..

גם הילדים מישראל אני שומר איתם על קשר צמוד בפייסבוק,

ואם האמריקאיים אני שולח להם מכתבים

בקיצור camp wise זה המקום בו כל דבר שתרצו תוכלו לקבל, הייתי חוזר על הקיץ הזה שוב ושוב ושוב, ובקיצור - camp wise solel 2010 trip 2