נטע

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

נטע פירסטטר

אזזזזזז...יצאנו לדרך ביום ...

קתרין טרופימוב  (קתרין)

הקיץ יצאתי לסאמר סקול וזה ...

כפיר בר-לב

היי,אני כפיר ואני הולך לספר ...

איתמר זאב ארני

ב-8.7 טסתי לסאמר סקול אקסטרים ...

סאמר זרקא

היה שתי שבועות יפות  ונחמדות ...

חן דותן  (חנצו'ק)

אז... קוראים לי חן דותן, והסיפור ...
אזזזזזז...
יצאנו לדרך ביום ראשון 8.7.2018

כבר בנתב"ג התחלנו לדבר ולהתחבר אחד עם השני ועם המדריכים המושלמים שלנו ולרי ועמית.

עלינו למטוס והתחלנו את המסע, שעלה הרבה מעל הציפיות שלי.
אחרי טיסה של ארבע וחצי שעות ונסיעה של שעה וחצי (אם אני זוכרת נכון) הגענו למרכז לידינגטון המדהים. זה מרכז עצום, מלא בינינים, מדשאות, עצים, מתקני אקסטרים, מגרשי כדורגל ועוד...(היה ממש קשה להתמצא שם בהתחלה, כל שתי דקות בערך הלכנו לאיבודSmileys)

אחרי שהגענו התחלקנו לחדרים, ועשו לנו סיור במקום.
אחרי הסיור אכלנו ארוחת ערב ומשם לפגישה מסכמת של היום ולחדרים..
למחרת עשינו את המבחן (שקבע לאיזו רמה נשובץ)
אחרי המבחן סיפרו לנו על המקום ועל הכללים, ואז התחלנו עם הפעילויות אקסטרים!!!SmileysSmileys

כל יום הולך ככה:
ארוחת בוקר, שיעור ראשון (של שעה וחצי) שבו לומדים אנגלית ומשחקים כל מיני משחקים,(שיעור ממש כיף ולא משעמם בכלל, הופתעתי לטובה Smileys) הפסקה של חצי שעה, שיעור שני (גם של שעה וחצי) שזה השיעור של העבודה, מתחלקים לקבוצות מעורבות (מכל העולם) ועובדים יחד על משהו שמציגים מול כולם יום למחרת. (למשל; ממציאים המצאה, מצלמים סרט, חושבים על "בית ספר החלומות" ועוד כל מיני דברים ממש מגניבים!) אחרי השיעורים יש ארוחת צהריים ואז הפסקה קצרה ופעילות צהריים-פעיליות אקסטרים!!

כל יום יש 2 פעילויות, גם הם בקבוצות מעורבות, הפעילוית אקסטרים ממש נחמדות, יש במתחם מלאא מתקנים ממש מגניבים ומקומות לפעילויות למשל- קיר טיפוס, סולמות ענק, בניית רפסודה, שייט בקנו, הישרדות, סולמות טיפוס, אומגה, סנפלינג, ועוד מלאא דברים.. SmileysSmileys

אחרי הפעילות צהריים יש הפסקה ואז ארוחת ערב, ופעילות ערב. הפעילויות ערב ממש נחמדות, בדרך כלל יש כמה אופציות לבחירה שאחת מהם היא כדורגל וכל השאר סרט או כל מיני משחקי חברה שהאנשים הממש נחמדים של ארדמור (החברה שאחראית על הלימודים) ושל PJL (החברה של האקסטרים) מארגנים.
אחרי הפעילות ערב הולכים לישון..

בימי ראשון ושבת יצאנו לסיורים של יום שלם (ישר אחרי הארוחת בוקר) יום אחד הלכנו לווינסדור, עשינו סיור בטירה (שהיתה מהממתתת ומושקעת ממש בכל הפרטים הקטנים) ואז היה לנו זמן קניותSmileys

יום אחר הלכנו לת'ורפ פארק- לונה פארק ענקי וממש כיפיSmileys וביום שבת האחרון הלכנו ללונדון- שייט בנהר, סיור בעיר והלונדון איי.

באמצע השבוע הלכנו לסיורים של חצי יום, (יצאנו אחרי השיעורים) הראשון היה לאוקסופרד, היה לנו סיור בעיר וזמן קניות, השני היה לבאת', עיר יפיפיה שגם בה היה לנו סיור ואז קניות, והטיול השלישי היה ללונדון, למוזאון מדאם טוסו המדהים ולמחזמר "אלדין" היפה (הכל היה כל כך מושקע, תפאורה תלבושת ומשחק שאין דברים כמוהם)

הטיולים היו ממש מהניםSmileys
לוקח קצת זמן להתרגל לאוכל במרכז.. בוא נגיד שזה לא הכי טעים שיש.. גם החדרים היו דיי צפופים אבל אפשר להגיד שכל שאר הדברים פיצו על זה בענק.
אני לא יכולה אפילו לתאר כמה נהנתי בסאמר סקול.

הכרתי חברים מכל העולם (ספרד, פורטוגל, סין, צרפת, איטליה, רוסיה, בולגריה וגם מישראלSmileys) שאני ממשיכה לשמור איתם על קשר, צברתי חוויות מדהימות שבשום מקום אחר לא יכולתי לחוות, למדתי המון והשתפרתי באנגלית..

זו חוויה של פעם בחיים שאני לעולם לא אשכח, תמיד אתגעגע לשבועיים המדהימים האלו ולכל האנשים שהיו איתי שם..