noag

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2017

נועה גדות  (noag)

ישבתי וחשבתי לכתוב, לספר ,לשתף ...

לירון שגב  (לירון)

היי!!קוראים לי לירון שגב בת ...

אוראל מיכאל רביבו  (אוראל)

אני אוראל מקבוצת ברונל מתאריך ...

ליאל יהושע  (ללוש)

היי!  שלום שמי ליאל יהושוע ...

רומי נוף  (רומי)

היי קוראים לי רומי נוף ואני ...

רוני כץ

היי, קוראים לי רוני ואני בת ...
ישבתי וחשבתי לכתוב, לספר ,לשתף ואז הבנתי שעם חוויה כזאת מדהימה ומיוחדת אי אפשר שלא לכתוב.
הכול התחיל באפריל כשגיליתי שחברה קרובה (אווה Smileys) טסה לסאמר סקול הייתי שמחה בשבילה סיפרתי להורים שלי בהתרגשות הכול ופתאום הם הציעו שאני אטוס איתה, התרגשתי כל כך לטוס לסאמר סקול ועוד עם חברה טובהSmileys
אחר כך עברתי כמה חודשים שבהם לא יכולתי להפסיק לחכות כבר לטיסה הגיע המפגש שהיה מביך ומצחיק.
והנה זה הגיע בהתחלה כולנו נפרדנו מההורים ולא ידעתי עם להיות עצובה או שמחה החלטתי להסתכל על הצד החיובי, עוד רגע ואני כבר בלונדון וככה עברנו כל הקבוצה את שדה התעופה את הבדיקות ואת הדיוטי פרי ועלינו לטיסה.Smileys

כשהגענו ללונדון הרגשתי כמו בחלום חיכיתי לזה כל כך הרבה וכבר זה הגיע. כשהגענו הלכנו לחדרים התארגנו ויצאנו ביחד לפעילות הראשונה שלנו וככה התחילו להם שבועיים שאני לא אשכח בחיים.

אולי האוכל לא היה מושלם, אולי הלימודים לא היו כל כך פשוטים ולפעמים לא היה כוח לשום פעילות אבל התרגלנו ולמדנו לאהוב את כל זה.

והטיולים ברחבי לונדון, לונדון היא עיר מיוחדת הכול בה קצת שונה נוהגים בצד השני לובשים שורט וגופייה גם כשיורד מבול ובכל הכול זז בקצב אחר,לונדון, לונדון היא מקום שאני תמיד אזכור מקום אחר מקום שבו למדתי ליהנות מהרגעים הקטנים ומהמראות הייחודיים.

אהבתי את לונדון מאוד ובעיקר את הקבוצה שלי הכרתי אנשים מדהימים אנשים יפים מבפנים ומבחוץ,אנשים שאני תמיד אזכור, כל אחד לימד אותי משהו לחיים.
והמדריכה שלנו אלינור תמיד שם מקשיבה ועוזרת כשהייתי צריכה אותה היא הייתה שם בשבילי תומכת יודעת בדיוק מה לומר כדי לשפר את ההרגשה .SmileysSmileys

בטיול הזה למדתי המון על עצמי למדתי ליהנות ולשמוח ממה שיש להיות עצמאית ואחראית לדאוג לעצמי להסתכל תמיד על הצד החיובי להתגבר על כל משבר ולא לפחד להכיר אנשים חדשים.

הטיול הזה היה מדהים אחד הדברים הכי יפים שקרו לי בחיים ואני לא מאמינה שהוא עבר כל כך מהר הייתי חוזרת בשנייה בחזרה לשם בחזרה לכולם.