טל שרון  (TALTUL)

וואו אני לא יודעת איך לתאר ...

דן אילת

שלום   קוראים לי דן אילת.היתי ...

גלי ימין

היי קוראים לי גלי ימין ואני ...

אבי אליאב

היי לכולם קוראים לי אבי אליאב ...

שלי גוראל  (shelly)

שלום,   קוראים לי שלי ...

אביגיל הרצוג

היייייי,   אני אביגיל ...

וואו אני לא יודעת איך לתאר את החוויה המדהימה הזו, אני כותבת יומיים אחרי שחזרנו ואני עדיין ממש מתגעגעת.

טוב אז קוראים לי טל, שי חברה שלי ואני יצאנו לסאמר סקול בלוס אנג׳לס. שנה שעברה הייתי בסאמר סקול של קמפוס באנגליה היה מדהים ולכן גם יצאתי שוב.

ביום ראשון ה9.7 נפגשנו כל הקבוצה בשדה התעופה לאחר שהכרנו קצת בקבוצת הווצאפ ובמפגש. מהר מאוד התחברנו והכרנו אחד את השני וגם גילנו שזהבית המדריכה שלנו מדהימה.

לאחר 14 שעות טיסה שרוב הזמן ישנו הגענו ללוס אנגלס ולפתע גיליתי שאיבדתי את הטלפון ולמרות החיפושים לא מצאנו אבל זה ממש לא הפריע להינות.

שהגענו לאוניברסיטת UCLA עשינו את המבחן ויצאנו לעשות סיור באוניברסיטה. ראינו הרבה בניינים יפים, בריכות, חדר כושר, חדרי אוכל ואפילו מרכז קניות.
במשך השבוע למדנו למעט ימי ראשון וחמישי.

בשיעורים יצא לנו להכיר ילדים מהעולם ולהתחבר אליהם, במרכז היו ילדים מברזיל, יפן, רוסיה וצרפת.

בימים בהם לא יצאנו למקומות מחוץ למרכז ונשארנו בו עישנו פעילות עם כל הילדים מהעולם בהם צברנו חוויות רבות ונחשפנו לתרבויות.

היו ימים שיצאנו אחרי הלימודים לטיולים כמו למשל, סנטה מוניקה, קניון, הוליווד, וניס ביץ' ואווטלט.

בראשון וחמישי יצאנו לטיולים של ימים שלמים כמו למשל, לסיקס פלגס, דיסנילנד ופארק מים.

ביום ראשון אחרי שבועיים נסענו ללאס וגאס, נסיעה חוויתית של 5 שעות עם עצירה באווטלט.

שהגענו ללאס וגאס שמנו את כל הדברים במלון ויצאנו להסתובב ברחוב הראשי של וגאס. נכנסו לחנויות והלכנו לאכול בהרד רוק קפה, שם חגגו לי יום הולדת 15 ואחר כך הלכנו לראות מופע מזרקות.

יום למחרת קמנו ונסענו לאובר דאם ולגרנד קניון. כשחזרנו הלכנו למסעדה איטלקית שם שוב חגגו לי יום הולדת לפי שעון לאס וגאס כי יום קודם זה היה לפי שעון ישראל ואז הלכנו לראות מופע מצחיק והסתובבנו עוד קצת בקניון בוגאס.

לאחר מכן עייפים אך מרוצים חזרנו למלון להתארגנות אחרונה לפני הטיסה חזרה הביתה.

ב 4 לפנות בוקר יצאנו לשדה התעופה.

שהגענו לישראל מאוד התרגשתי לראות את המשפחה שלי אך בהחלט נשארתי עם טעם של עוד.