רועי

• יצאתי בקיץ: 2016

• התקשר אלי בסקייפ

רועי כספי  (רועי)

שלום,קוראים לי רועי כספי, ...

אני בן יהודה  (ANNIE)

שלום קוראים לי אני בן יהודה ...

איילין בן יהודה  (ILEEN)

שלום, קוראים לי איילין בן ...

מאיה אסרף

היי, אני מאיה אסרף בת 14 מתל ...

שלי דקל  (שלי)

היי,   קוראים לי שלי ...

גילי קאופמן

שלום   קוראים לי גילי ...
שלום,
קוראים לי רועי כספי, אני בן 14 והשנה יצאתי לסאמר סקול בלונדון במרכז Harrow.
אני נרשמתי לסאמר סקול לבד. כשנרשמתי, חששתי כל הזמן שאני לא אסתדר ונורא דאגתי לגבי החברים ובסוף כשהגיע יום הטיסה, הכרתי מלא חברים נחמדים והרגשתי שטעיתי בחששות שלי.

השבועיים האלה היו שבועיים של חוויות בלתי נשכחות שהיו לי.
אני זוכר את הנסיעה לשדה בישראל שהייתה מלאת התרגשות לקראת הטיסה.

כשהגענו ללונדון, כולנו היינו עייפים אך נרגשים ומחוץ לשדה חיכה לנו אוטובוס שלקח אותנו לאוניברסיטה.
כשהגענו, פגשנו את טרי המנהל והוא עשה לנו סיור באוניברסיטה וישר אחרי כולנו הלכנו לארוחת ערב.
אחרי ארוחת הערב, התחלקנו לזוגות וקיבלנו את המפתחות לחדרים.

במהלך השבועיים האלה, למדנו הרבה והכי חשוב, טיילנו הרבה.
היינו במקומות שונים כמו הביג בן, ארמון המלכה, מדאם טוסו ועוד הרבה מקומות מעניינים. באחד הימים, הלכנו לאווטלט שליד אצטדיון וומבלי, ואני, חבר וענת המדריכה העדפנו בזמן הזה ללכת לסיור באצטדיון וחזרנו פעורי פה ורצינו לחזור עוד פעם לעוד סיור באצטדיון.

השיעורים שהיו התחלקו ל-2 סוגי שיעורים. סוג אחד שיעור רגיל עם חוברות עבודה, וסוג שני היה שיעורי פרוייקטים. לדוגמה, היינו צריכים להמציא מדינה חדשה.
את הפרוייקטים שעשינו הצגנו לשאר הקבוצות.

ביום האחרון, היה לי יום הולדת וכל החברים חגגו לי ואפילו בשעה 00:01 בלילה, כשאני ישנתי, חברים נכנסו לחדר שלי והתחילו לצעוק מזל טוב ובעיקר העירו אותי מהשינה.
אחרי שסיימנו לארוז מזוודות ולסדר הכל, הייתה לנו פעילות. אני חשבתי זה היה פעילות סיום אבל להפתעתי זאת הייתה פעילות של עוגה טעימה ומתנה קטנה עבורי.

אני ממליץ לכל אחד ללכת לסאמר סקול ולהנות מחוויה של פעם בחיים.