עמית שרון  (עמית)

היום הראשון: נפגשנו כולם בשדה ...

מעיין שוננפלד  (שוגי)

10.7.2016 יצאתי לסאמר סקול ...

הילה גולדין

טוב אז איך מתחילים לפרט את ...

אנסטסיה (נסטיה) קצרן  (נסטי)

חוויה מומלצת לכולם ממש נהנתי ...

גילעד מטלון

שלום לכולם   אני גילעד ...

יובל שביט  (יובי)

אם מי שקורא את זה חושב על ...

היום הראשון: נפגשנו כולם בשדה התעופה נפרדנו מההורים והתחלנו תהליך בטחון.

אחרי הביטחון היה לנו זמן חופשי בדיוטי פרי ואז עלינו למטוס ללונדון.
הגענו ללונדון חיכינו הרבה בתור לבדיקת דרכונים אחר כך הלכנו לקחת את המזוודות והלכנו לאוטובוס, עלינו לאוטובוס ונסענו לכיוון המרכז הנסיעה הייתה ממש ארוכה.

הגענו לארוחת ערב האוכל היה ממש לא טוב בסוף ארוחת הערב הצרפתים נכנסו ושרו את ההמנון של צרפת לכבוד משחק הגמר של יורו 2016.אחרי זה הלכנו לחדרים ואז הבנים הלכו לראות את המשחק, פורטוגל ניצחה במשחק, הצרפתים היו עצובים מאוד ואפילו בכו.

היום השני:  קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר ואחר כך עשינו את המבחן.אחרי המבחן הייתה הפסקה ואחרי ההפסקה היה שיעור על כללי המרכז.

היום השלישי: קמנו בבוקר הלכנו לאכול ארוחת בבוקר וראינו באיזה כיתה כל אחד נמצא. נכנסנו לשיעורים אחרי זה הייתה הפסקה ואז עוד שיעור. בצהריים והערב היו פעילויות.

היום הרביעי: קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר  והלכנו לשיעור בסוף השיעור השני הייתה ארוחת צהריים ואז עלינו על אוטובוס לקולצ׳סטר, היה שם ממש כיף.

בשאר הימים עד יום שבת היו ימים רגילים עם פעילויות ושיעורים. ביום שבת בסוף השבוע הראשוו נסענו לקמברירדג׳ היה ממש כיף ראינו את כל האוניברסיטאות המפורסמות.

ביום למחרת נסענו ללונה פארק היה ממש כיף.

ביום שני בשבוע השני חזרנו לשיעורים ללימודים ולפעילויות.

ביום רביעי נסענו לעיירה וטיילנו שם. ביום חמישי נסענו למוזיאון השעווה מדאם טוסו היה שם ממש כיף הצטלמנו עם בובות שעווה של אנשים מפורסמים.

אחרי מדאם טוסו הלכנו להצגה wicend ההצגה הייתה מעניינת אבל ארוכה.

חזרנו ממש מאוחר למרכז.

למחרת היה לנו את המבחן סיום ובצהריים היו פעילויות בערב היה קידוש וטקס חלוקת תעודות.

ביום ביום שבת בסוף שבוע השני נסענו ללונדון  הפלגנו בנהר התמזה  ועלינו על ה- לונדון איי היה ממש כיף אחר כך היה לנו סיור רגלי בסוף הסיור היה לנו זמן חופשי לאוכל וקצת קניות.