גל

• מרכז: אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2016

גל זינגר

היי לכולם!!!!!!! קוראים לי ...

גאיה ברקוביץ'  (גאיה)

היי! קוראים לי גאיה ואני בת ...

איתי גלור  (איתי גלור)

שלום לכם קוראים! אני עומד ...

עומר טל  (עומר)

שלום   אני עומר טל בן ...

אביה אנגלשטיין  (אביה)

היוש אז קוראים לי אביה אנגלשטיין ...

אסף טל

הי,   שמי אסף טל, הייתי ...

היי לכולם!!!!!!!
קוראים לי גל זינגר, בת 16,מהרצליה ובקיץ הזה טסתי לשבועיים הכי משוגעים וכיפים שהיו לי בחיים. אני השתתפתי בסאמר סקול של אוקספורד, אנגליה.

אז אחרי המפגש, שהיה 3 שבועות לפני הטיסה, שבו פגשתי את הקבוצה שאיתה אני טסה שבהמשך הפכה למשפחה השנייה שלי, פגשתי שם גם את סיס המדריכה המדהימה שליי ומשם כל החששות התחילו לעבור... Smileys
יום לפני הטיסה חפרנו מלאאאא בקבוצת וואטסאפ וממש ספרנו את הדקות..
טוב, לבסוף הגיע היום המיוחל וכולנו נפגשנו והתחלנו להתחבר בטיסה, בתורים ובין לבין (דיוטייי פרי לדוגמא
Smileys...)
כשהגענו הכל הסתדר מושלםם וקיבלנו חדרים פרטיים שבהם לכל אחד יש שירותים ומקלחת לעצמו וממש שמחנו Smileys

בשבועיים האלו הספקנו מלאאאא - נסענו ללונדון המדהימההה וראינו את ארמון המלכה, הביג בן, עלינו ללונדון איי, הלכנו להופעה של מאמא מיה שהייתה מצויינת (גם בפעם החמישית... Smileys
), ראינו מפורסמים משעווה וכמובן הצטלמנו ואפילו זמן ארוך במיוחד לשופינג היה לנו...Smileys
גם באוקספורד היה לנו אחלה פעילויות כל יום משעות הלימודים (תתפלאו... ממש אהבנו ללמוד עם המדריכים החמודים של ארדמורSmileys) ועד הפעילויות והסיורים באזור, ההליכות לפארק הגדול Smileys והמשחקים השונים שארגנו לנו (אפילו כדורגל...)
אז נשאר לי רק להודות לאמא שלי דבר ראשון על שנתנה לי את האפשרות לחוות את השבועיים המושלמיםם האלוSmileys, לקבוצה שליי / למשפחה השנייה שלי שתמיד הייתה שם בשבילי ושבלעדיה השבועיים האלו לא היו מה שהיו ולסיס המדריכה המושלמת שלנו שהייתה כמו אחות גדולה ותמיד דאגה לנו, הצחיקה אותנו ותמיד סידרה הכל לפי מה שרצינו SmileysSmileys

אז תודהה לכולכם!!!!   Smileys

זאת הייתה חוויה מדהימה שהייתי שמחה לעבור שוב, ואני ממליצה בחום לכל מי שמתלבט - אתם בטוח תהנווווו  Smileys