מאיוש

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2015

מאי דיין  (מאיוש)

הייייי אני מאי דיין ואני השנה ...

יהב אלמקיס

לא יודעת איך לסכם חוויה כזו ...

דניאל שלום

היי אני דניאל שלום בן 17 מחיפה ...

מיקה ברגלס

היי שלוםםם, אני מיקה, אני ...

עדי וידר  (עדי)

היי אני עדי ואני בת 16 ויצאתי ...

סתיו אנוריאן

אין דרך לסכם חוויה נדירה שכזאת,חוויה ...

הייייי

אני מאי דיין ואני השנה הייתי במרכז רידינג בסאמר סקול 2015

וואוו מאיפה להתחיל? איך לספר?Smileys

אוקי, בואו ותשמעו על הקיץ הכי כיף שהיה לי בחיים ואני פשוט לא ישכח אותו!

בואו נתחיל מההתחלה, נתחיל בכך שבהתחלה הייתי כולי נרגשת לבוא לשדה התעופה בן גוריון, היו בי הרבה מחשבות של מה אם אני לא ייהנה שם? ומה אם לא יאהבו אותי? די פחדתי בהתחלה כמו כולם, אבל אחר כך גיליתי את האישיות המקסימה והמדהימה של כול ילד וילדה שהיו שם, באמת שזכיתי בחברים לחיים, חברים מקסימים שאני אשמור איתם קשר לעולמי עולמים!Smileys

דיברנו בשדה התעופה על מה יהיה ואיך יהיה ואיפה נישן.. בקיצור ההתרגשות דיברה!  לאחר כול הדיבורים עלינו למטוס מלאים בציפיות ונרגשים.

במטוס גיליתי לראשונה את האישיות המקסימה והמדהימה של רעות דגן, אני ורעות הלכנו לשגע את הדיילים הספרדיים ושאלנו אותם מלא שאלות מצחיקות שאני לא אשכח בחיים! לאורך הטיסה התבלבלו ביני לבין רעות כי תכלס אני והיא זה שתי טיפות מים!Smileys

לאחר שנחתנו הגענו לראשונה למרכז המהמם רידינג שנמצא בארד מור! הלכנו לאכול את מנת הצ'יפס עם השמן והפסטה והכרנו את האיטלקים והיפנים המדהימים שאני לעולם לא אשכח!Smileys

היה מדהים להכיר אנשים שלא מהארץ שלי מתרבויות שונות ומגוונות! דיברתי איתם באנגלית כך שהיכולת הדיבור שלי באנגלית השתפרה, עשיתי איתם סלפי וחילקתי להם חיבוקים! התפלאתי מעצמי מאוד משום שאף פעם לא היה לי ביטחון לבוא ולדבר עם אנשים שאני לא מכירה אבל גיליתי שזה הדבר הכי כיף שקיים בעולם! לאחר מכן הלכנו לפעילות הערב שלנו עם סאם(קציצי) ולוק והמדריכות המהממות שלנו ליאור וחן והכרנו עוד ילדים מהעולם..

אז בקיצור ולעניין.. השבוע הראשון עברנו חוויות מטורפות ומדהימות אם זה לעשות שופינג מפרימארק או אם זה לשתות בסטאר באקס ולהכיר את לונדון מקרוב ואם זה קידוש עם הילדים שאני כול כך אוהבת! באמת שהיה בשבוע הראשון מדהים במיוחד!!! הלימודים היו ממש מהנים והלמידה באה מרצון עצמי לבוא וללמוד המורים היו מקסימים, ההפסקות היו ממש מהנות והפרויקטים היו מצחיקים להפליא!

ביום שישי עשינו קידוש בזכות רעות ואני שהתעקשנו לשמור על המסורת, כמה ילדים מהקבוצה התנדבו להכין ולארגן את הקידוש, הם הכינו לנו עניבות חגיגיות מכתב חגיגי שבו היה רשום פרטים על הקידוש ואפילו ארגנו טקס הדלקת נרות לבות! זה היה מדהים כולם היו לבושים בלבן ונרגשים לקראת השישי הראשון שלנו ביחד! זה היה מדהים להפליא! בקידוש היה יין לחם ואפילו כיפות מנייר(ווואוו איזה יצירתיות!!), הדפיסו לנו ברכה מהמחשב( קרדיט לליאור וחן) ופשוט התחלנו לברך! אני לא אשכח את החגיגיות שהייתה שם, כול החולניקים הסתכלו ולא הבינו על מה המאורע החגיגי.. ואיך אפשר לא לדבר על התלבושת המהממת של דניאל האחד והיחיד  !! ועל הסטלן מספר 1 בארץ עמית דרביש? (שביקש סיכה לכיפה אבל תכלס אין לו שיער)  אז לאחר שקידשנו והיה שישי מדהים, עשינו את דרכנו למסיבה לבושים יפה ומתרגשים לקראת המסיבה.

לאחר שחילקו לנו את הצמידים נכנסו למועדון וזה היה פשוט המסיבה הכי הכי הכי מדהימה שהייתה לי בחיים! וואו זה היה פשוט מדהים מבחינת השירים הילדים מחול וכולם רקדו ונהנו זה באמת היה פשוט מדהים!! ברגע שאמרו לנו שצריך ללכת התבאסנו נורא כי לא רצינו ללכת היה ממש מדהים אבל לוק שומר החוקים הכריח אותנו ללכת כי השעה הייתה כבר 11..

והגיע יום שבת המדהים, Smileysשכולנו אהבנו! הלכנו לטייל עם כול האיטלקים והיפנים וזה היה פשוט נפלא! עשינו שופינג הפלגנו ראינו את הביג בן היה ממש ממש כיףף!!!Smileys

אז השבוע הראשון עבר כול כך מהר והנה כבר בפתח השבוע השני..

אז השבוע השני הוא היה שבוע מדהים אך עצוב באותה המידה, האיטלקים שאהבתי כול כך עזבו את המקום וכמובן שאיתם גם עזב ויסנטה הילד הצ'יליאני המדהים שהכרנו במרכז.

השבוע נפתח ביום מהנה ומדהים בלונה פארק!Smileys אני יכולה להעיד שזה היה היום הכי הכי כיף שהיה בסאמר סקול ובאמת שכול הימים היו מדהימים להפליא! ירד מבול והיה סוער ובכול זאת הלכנו כולנו רטובים בגשם וברכבות ההרים הענקיות שהיו שם עם דניאל שהתלהב כול דקה ובסוף אמר שהמתקנים לא משהו, ושזכינו במיניון אחרי 1000 ניסיונות!(קרדיט לחן) ישבנו לאכול אני ורעות וירדן ונועה אסמו במסעדה ואני ורעות עשינו את אחד מהתרגילים המתוחכמים שלנו(טוב נו.. בכול זאת אנחנו מישראל)
באמת שזה היה יום מדהים שאני לא ישכח בחיים!

בערב פגשנו את האיטלקים החדשים המהממים והמדהימים מסרדיניה! הם פשוט מדהימים!

השבוע השני באמת היה ממש מדהים וגם הוא כמעט הגיע לסיומו, היינו במדאם טוסו המהמם ראיתי מפורסמים שאני ממש מעריצה(כמובן וואן דירקשן) ואפילו נכנסתי לחדר החושך המפחיד ביותר! הספקתי כבר להכיר צרפתי ממש חתיך שאני והוא היינו כמעט כול המדאם טוסו יחד, והיה מדהים! היינו גם בלונדון איי בגלגל הענק שמסתובב ואפשר דרכו לראות את כול לונדון, היינו בשופינג מטורף! זה היה מדהים באמת! היינו גם באחד הימים בחילופי המשמרות של ארמון המלכה, ביקרנו במוזיאונים מטורפים של Windsor castle ואפילו פגשנו פיראטית מימי הביניים.. הספקתי גם להכיר ילד מהמם מבלגיה ועוד מלא אנשים בדרך.. עשיתי שופינג מטורף המלווה בנעליים ובבגדים(בעיקר מפרימארק) היינו בהצגה נחמדה בתיאטרון(פחות אהבתי את החלק הזה אבל זה היה גם נחמד) וחזרנו ב 12 בלילה!(מעניין מה לוק חשב לעצמו באותו הרגע)

השבוע כבר הגיע לסיומו והיה אפשר כבר להריח את הסוף! יום שישי הגיע, ובואו נודה באשמה, הקידוש לא היה מאורגן אבל הכול לטובה! דניאל (חתן הבר מצווה) הנסיך ביותר ניסה לעודד את רעות שהייתה מבואסת שלא עשינו קידוש, הוא עשה את מיטב יכולתו, אבל במקצת שכח את הברכה של המוציא..(לא נורא דניאל מבטיחה שאנחנו סולחים לך) לאחר מכן הלכנו למסיבה השנייה של השבוע, האמת שהיא לא הייתה גדולה כמו המסיבה הקודמת אבל גם נהניתי בה ככול האפשר!Smileys

יום שבת הגיעה כולם קמו בהרגשה שזהו זה נגמר, הדמעות בעיניים התחילו לנזול מאתנו וכול החוויות המדהימות שעברנו התחילו לצוץ במחשבות שלנו, ביום זה עשינו שופינג בפעם האחרונה שלנו וכשהגיע הערב לא הפסקתי לבכות לשנייה, עשינו מסיבת פרדיה ועשינו ריקוד בערב כישרונות (ביננו זה היה הכי יפה) בביצוע הגולדן בוי ילדי הסאמר סקול היו מדהימים! חילקו לנו תעודות ואני אפילו שמחה וגאה להגיד שקיבלתי את תעודת הצטיינות לילדה הכי חברותית בקמפוס!

לבסוף המסיבה אני רעות (החברה הכי מושלמת בעולם) עלינו להגיד תודה על הכול ובוא נודה בזה שלוק (המדריך החתיך) הוזיל דמעה או שתיים, לבסוף נפרדנו מעול החברים הלכנו לארוז את המזוודות ועשינו במטבח בקומה 3 פרידה מהקבוצה הישראלית המדהימה שלנו, שוב, לא יכולתי להפסיק לבכות! והנה הגיע יום ראשון היום האחרון לסאמר סקול!!! אני פשוט נכנסתי לשוק שזהו זה! זה נגמר אין יותר צחוקים עם עמית דרויש ואין יותר צחוקים עם רעות ולא ניפגש יותר ביחד לאכול בחדר אוכל או אם זה ללכת לסופר.. זה פשוט נגמר!!

נפרדנו לשלום מכול היפנים והאיטלקים שהיו איתנו במרכז, ובשעה שלוש וחצי עלינו לכיוון המטוס וטסנו לכיוון הבית.. לא הפסקתי לבכות במטוס (עם מיקה, כמובן)ועד עכשיו אני לא מפסיקה לבכות!! באמת שזאת הייתה החוויה הכי מדהימה בחיים! ברגע שהגענו לישראל נפרדנו לשלום מחברי הסאמר סקול וההורים חיכו לנו במלוא ההתרגשות ואז כול אחד עשה את דרכו הביתה וזהו נגמר!SmileysSmileys

אזז זהו זה הסוף, זהו סוף המסע המדהים שנקרא סאמר סקול, היה לי באמת אחד הכיפים וזה היה הקיץץ שאני לעולםםם לעולםם לא אשכח בחיים שלי! היה לי ממש כיף ואני ממליצה בחום באהבה ובמלוא אהבה להירשם לסאמר סקול דרך קמפוס לימודים!!! באמת שאני עדה לכך שהקיץ הזה היה באמת הקיץ הכי מהנה בחיים שלי!!!! בהזדמנות זאת ארצה להגיד לליאור ולחן המקסימות תודה רבה על הכול, על הסבלנות, האהבה, ועל כול האחריות! הייתן נהדרות ואני מודה לכם מכול הלב! עשיתן לי את הקיץ פשוט!!!! אוהבת אותכם תודה רבה על הכול!! נתראה בשנה הבאה בעזרת השם!SmileysSmileysSmileysSmileys