עמר

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2015

עמר סבג

ואוו אוקי אז להתחיל לסכם חוויה ...

יעל שטרית  (ללי)

אני יעל שטרית בת 15, יצאתי ...

שיר פרידמן  (שיר)

איך אפשר להתחיל לספר על הדבר ...

נעה סלוקי

טוב אז אני יושבת מול המחשב ...

גל זרחיה  (גל)

היי   אני גל זרחיה בת ...

גלי ישכיל

קוראים לי גלי ישכיל, נסעתי ...

ואוו אוקי אז להתחיל לסכם חוויה כזו מטורפת בכמה מילים...

אני פשוט יכולה להגיד שאלו השבועיים הכי הכי הכי טובים שהיו לי הקיץ ובכלל מזה הרבה זמן! כלכך נהנתי עם הקבוצה המדהימהההההה שהייתה לי, כל ילד וילד יותר מדהים מהשני ואני כלכך שמחה שאלו הילדים שיכולתי לחוות איתם את החוויה הזו, כל אחד מהם שם הפך בשבועיים האלה למשפחה, כזו שאתה איתה 24/7.

לסאמר סקול אני הגעתי עם עוד שמונה חברים טובים שלי מהבית ספר, אומנם באנו כקבוצה אבל זה לא דבר שגרם לנו להתנתק משאר הקבוצה אלא להפך רק להתחבר לאחרים וליצור זכרונות וחברים טובים יחד!

המרכז בו הייתי (ברונל) הוא מרכז שקרוב מאוד ללונדון מה שגרם לכך שכל יום יצאנו לטיול מחוץ לקמפוס (חוץ מימי רביעי שבו למדנו במהלך כל היום) בבוקר היינו קמים הולכים לארוחת בוקר הולכים לmetting point שמתחת לחדר אוכל נרשמים לוקחים ארוחה ארוזה למהלך היום ויוצאים לטייל, ברוב הימים היינו חוזרים בשלוש וחצי, בארבע היינו נכנסים לשיעור הראשון עד השעה שש ובעשרה לשבע בחדר אוכל, כל יום בשמונה היו 2 אפשרויות בחירה לפעיליות ולפי זה היינוו מתחלקים, הפעילות הייתה מסתיימת בעשר ובעשר וחצי כיבוי אורות (לרוב אצל הישראלים יותר מעשר וחצי Smileys) וזה היה הלו״ז היומי שלנו בדרך כלל...

זו פשוט הייתה חוויה מטורפת ומאוד מקווה שהיא לא תהיה של פעם בחיים !!
לפי דעתי גם אם יש התלבטות כזו ואחרת אם לנסוע או לא והאפשרות קיימת, אל תחשבו פעמיים וטטסו !!!!

לא יכולה להתעלם מזה שחלק ענקייייי מהטיול היו המדריכות המדהימות שהיו לנו שממש הפכו להיות חלק מבדיחות והשטויות של הקבוצה...