שיפלייק 09.7.2017

היום הלפני אחרון

יום שבת.

היום הלפני האחרון. לא מאמינים שאנחנו בכלל כותבים את זה. איך אפשר להבין שהזמן עף לו כל כך מהר?

פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר מוקדמת במיוחד בבוקר קריר למדי. היה נדמה שיהיה שמשי היום. הזדרזנו עם הארוחה כי מיהרנו כבר לצאת להרפתקה האחרונה שלנו בלונדון! 💂🏻💂🏻💂🏻

אחרי נסיעה קצת ארוכה, התחלנו את היום המדליק שלנו בקרוז על התמזה.

התחלנו במגדל לונדון וגשר לונדון המרהיבים 🌉🌉 והתקדמנו בהדרגה עד ווסטמיניסטר והביג בן.

עד אז עוד האמנו שהשמש תישאר לה בשמיים,🌤 אבל כיאה ליום פרידה מהקיץ האנגלי, החל לרדת גשם שליווה אותנו עד החזרה שלנו לשיפלייק. 🌧🌧🌧

משם פתחנו בהליכה קצרה לכיוון גרין פארק וארמון בקינגאהם, עשינו מלא פוזות למצלמה (למרות הגשם!). משם פנינו בהליכה קצרה נוספת אל עבר הלונדון איי.

אין כמו הנופים המדהים והתצפית הייחודית שנגלית לנו כשאנחנו בשיא הגובה של הגלגל! 😱 הגשם רק הוסיף לתחושה הקסומה של לראות את לונדון כאילו היא משחק הלגו שלנו. משם המשכנו בהליכה חזרה אל עבר האוטובוס ומשם חזרה לשיפלייק לערב אחרון.

מאחר וזה היה הערב האחרון שלנו, החלטנו שאנחנו רוצים להתפנק ולהזמין לנו אוכל. חלקנו בחר פיצה, אבל תכלס רובנו הלכנו על המבורגר וצ'יפס.

בזמן שאכלנו הייתה לנו שיחה עם ולרי ועמית שנתנו לנו טיפים איך לארוז נכון (ואח"כ עברו בינינו אחד אחד בחדרים ועזרו לנו לוודא שהכל נכנס, שמור ומוגן לקראת המסע הביתה) והם הסבירו לנו על מה שמצפה לנו מחר.

אחרי המון אריזות והתעסקויות ואחרי הסיור הרגלי המרענן והקריר שהיה לנו, סיימנו את היום מותשים בהחלט.

מחר מצפה לנו יום מרגש, פעילות סיכום עם ולרי ועמית, טיול אחרון לרדינג וכמובן החזרה הביתה, כי פשוט התגעגענו.