לונדון ברונל Discovery 09.7.2017

חכו לי שאחזור, מחר אני בבית -יום מס 14

בוקר טוב עולם, מה שלום כולם?

אני יוצא לי לטיולללללל 😂

אז הבוקר התחיל בארוחת בוקר אחרונה בברונל ,המשיך בפגישה בנקודת מפגש של הטיול ולקחנו ארוחות צהריים ארוזות ✌

נפרדנו מאנשי צוות שאנחנו אוהבים ולא נראה יותר כמו אנגוס שעשה לנו את הטיולים ללונדון וארמון ווינדזור , רוב פעילויות הספורט כמו הכדורגל והכדורעף -כולנו ממש אוהבים אותו, הצטלמנו ושמרנו זכרונות טובים 😉

יצאנו לטיול עם אוטובוס עם שתי קומות, שתי הקבוצות של הישראלים ,קבוצה אחת של איטלקים וקבוצה של ברזילאים באוטובוס אחד !!!

הגענו למוזיאון להיסטורית הטבע - ראינו שם אבולוציה, גולגולות ושלדים , לבה והרי געש ,למדנו קצת על ההתפתחות של כדור הארץ וכדומה .

כשסיימנו במוזיאון הלכנו לרחוב קנסינגטון ולמרכז קניות היוקרתי "הרודס", היה לנו כ-4 שעות של זמן חופשי ,טיילנו בין חנויות -עשינו שופינג ,אכלנו כמובן ונרטבנו בגשם .

אחרי יום ארוך חזרנו לאוטובוס והחלפנו חוויות

הגענו לברונל , הלכנו לאכול ארוחת ערב אחרונה ביחד

הלכנו לחדרים להתארגן ונפגשנו ב19:40 לתדריך למחר לטיסה .

ב20:00 הלכנו למסיבת דיסקו האחרונה שלנו, רקדנו , השתגענו ונהנינו מאוווווודדד !!!

זהו, הולכים להתארגן למחר , לנצל את הזמן שנשאר ונתראה בקרוב!!!