מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

יום לימודים מלא ☺️ ותצוגת אופנה - Day 11

נתחיל בזה שמחר אנחנו נצא לטייל כל היום בלונדון ולכן רב הזמן היום הוקדש ללימודים ☺️.
 
התחלנו את הבוקר בדיונים בכיתות השונות על חינוך ועבודה (למה זה טוב?!/ האם צריך בכלל?/ בעד ונגד). דרך הדיונים המורים הוכיחו לנו שאנחנו חושבים שלימודים זה חיוני ושחינוך זה דבר חשוב! (לא שלא ידענו את זה קודם 😃).
 
לאחר הפסקה קצרה שבה חלקנו הצטיידנו בקפה ☕️, חזרנו לחלקו השני של השיעור. בזמן הזה עבדנו על הפרויקט החדש שהוא להמציא מדינה שאינה קיימת (עדיין 😉), באופן יסודי, כולל סמלים שונים ששייכים לה, גבולות, מיקום, עיר בירה, מאכל ולבוש מסורתי. בואו נגיד ששוב, כמו בכל עבודה על פרויקט גם הפעם הפעלנו את הדמיון.
 
לאחר ארוחת הצהריים המשכנו בשיעור. ליטשנו דברים אחרונים בפרויקט והתכוננו לקראת ההצגה שלו מול כולם (כל הכיתות וכל המורים). 
 
אחר הצהריים התקיימה הפרזנטציה. 
המצאנו מדינות מיוחדות מאד!
מדינה אחת היתה עשויה כולה ממתקים ואזרחיה רשאים לאכול בה אך ורק ממתקים. מדינה אחרת שילבה בין איטליה, צרפת וישראל (המדינות מהם הגיעו הממציאים 💡). לדוגמה, היה מאכל לאומי ששילב בין טחינה, פיצה ובאגט. היו עוד הרבה מדינות מגניבות שבטח הייתם שמחים לגור בהן 😜. 
 
המשכנו משם לארוחת הערב. היום הוגשה לנו בין היתר פיצה 🍕שרובנו אוהבים ❤️. 
בנוסף, הלכנו (מי שרצה) באופן מרוכז לסופרמרקט קרוב על מנת לקנות לעצמנו דברים שאנחנו רוצים. המדריכות קנו לכל הקבוצה לחמים פרוסים וממרחים שונים (שוקולד נוטלה, חמאת בוטנים, גבינה צהובה, קוטג׳ וגבינת שמנת) על מנת שיהיה לנו זמין במטבח למקרה שנרצה.
 
כמובן, הגיע הזמן לפעילות הערב. היום הכנו דוגמנים ודוגמניות לתצוגת אופנה 👗👠. עיצבנו לבוש מיוחד (מאד!) והלבשנו אותם לקראת התחרות בין הקבוצות. חלק מאיתנו שימשו הפעם כשופטים. הוכן מסלול מיוחד דרכו עברו אחד אחד מהדוגמנים ולבסוף הוכרז המנצח. 
 
לילה טוב, תשמעו מאיתנו שוב מחר 😘.
ענת, דביר והילדים ❤️.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה