לונדון Harrow Discovery 17.7.2016

יום שישי: קובנט גרדנס, לימודים וקבלת שבת :)

שלום לכל ההורים והמשפחות בישראל :)

לא מאמינים שכבר עברנו את היום השישי שלנו כאן..!

עוד מעט מגיעים לחצי.. אבל ממש ממש לא רוצים לחזור!

פתחנו את הבוקר עם ארוחת בוקר סבבה לגמרי כמו תמיד ולאחר מכן יצאנו אל הקובנט גרדנס ..!

מקום מדהים ביופיו, מלא בבתי קפה, חנויות קטנות, שוק אומנויות ואוכל, פינות ישיבה קטנות, אומנים והופעות רחוב והרבה הרבה כיף.

כולנו קיבלנו זמן חופשי מלוק המדריך הבריטי המגניב שלנו והסתובבנו עם החברים שלנו בין כל הדברים שיש לקובנט גרדנס להציע :)

אדיר, גל ורועי ניצלו את הזמן הפנוי בארוחה במסעדה, עומר ממש התלהב מהופעות הרחוב, אביטל, קורל, לירן, לינור ואלמוג טיילו להם בשוק, ויתר הבנות עשו כמובן... שופינג :)

סיימנו שם, וחזרנו בחזרה למרכז שלנו, לארוחת צהריים שכללה: פסטה (עם רוטב בולונז בצד), אופציה לרוטב צימחוני, שעועית ודג נקי, וכמובן סלט ירקות בריא.

לאחר ארוחת הצהריים עלינו לכיתות לסשן של שיעורים עד אחהצ, התחלנו לעבוד על פרוייקטים וכולם ממש בעניינים.

אכלנו פיצות וצ׳יפס ואפונה וסלט לארוחת ערב :)

לאחר מכן השתחררנו לחדרים לזמן פנוי והתארגנות לקראת פעילות הערב וקבלת השבת :)

באזור השעה 8 התאספנו עם כל הילדים בלובי, ועשינו טקס של קבלת שבת מרגשת. קנינו חלה גדולה ומיץ ענבים (שיזכיר יין) ואיציק בירך על הלחם והיין, עומר אמר את התפילה של אשת חיל וכולנו שרנו ״שלום עליכם מלאכי השלום״ ועמדנו במעגל מסביב לשולחן מחובקים ומאוחדים.  אפילו ילדים ממדינות אחרות באו לצפות במחזה ושאלו אותנו כל מיניי שאלות על השבת ועל הטקס ואפילו התכבדו בחתיכת חלה :) נורא התרגשנו, אין ספק שעשינו את המירב כדי להרגיש ולכבד את השבת שלנו.

אחרי קבלת השבת עשינו פעילות ערב עם יתר המדינות מהעולם, בר ואני עשינו לילדים הפתעה וקנינו לכל אחד חולצת טי שירט לבנה במידה שלו וטושים שאפשר לכתוב איתם על בד, פתחנו תחנה, מין דוכן כזה עם מוזיקה בעברית וכל ילד החזיק את החולצה שלו עם השם שלו והילדים מכל העולם הגיעו וחתמו את שמם, את שם הילד או אפילו הקדישו ברכה על החולצה, כך יצא מצב שבסוף לכל ילד הייתה חולצה מלאה בחתימות של ילדים בשפות שונות מכל העולם. זה היה פשוט מדהים וכיף.

חזרנו לחדרים לקראת 22:30, עייפים אך מסופקים ומרוצים, מחכים לעוד יום גדול שיהיה מחר.