מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

סאמר סקול היום ה- 18 בבוסטון

גם היום עבר עלינו יום חביב ומעניין. יום שהוקדש לקניות כמעט אחרונות...

 

את הבוקר התחלנו בארוחת הבוקר הרגילה והמעולה שלנו ולאחריה שיפרנו את האנגלית בשיעורים מעניינים. בחלק השני של השיעורים, יצאנו עם המורות שלנו ושיחקנו בייסבול. היה מאוד חם וגם מאוד כיף.

 

בצהריים, היינו אמורים לנסוע לרחוב יפה ויוקרתי שנקרא ניוברי, כדי לקנות כל מיני מזכרות אבל הצבענו והחלטנו לפי הרוב, ללכת לרחוב אחר, קצת יותר זול ולקנות יותר דברים. אחרי הכל, אנחנו כבר לקראת סוף המסע ואת רוב הכסף שלנו כבר בזבזנו.

 

כשחזרנו לקולג׳, היתה לנו פעילות טריוויה נחמדה וגם סיכום שבוע שלנו. התחלנו לדבר כבר על החזרה הביתה וחלק מאיתנו אף הרגישו עצובים שהכל עומד להסתיים (אל תדאגו, הורינו היקרים, יש לנו כבר תוכניות למספר מפגשים בארץ)😚

 

מילאנו משובים על התוכנית של בוסטון, על הלימודים והפעילויות והתחלנו גם לכתוב בספר זכרונות כדי שתהיה לנו מזכרת מהתקופה המדהימה הזו.

 

ומה מצפה לנו מחר?

בבוקר מצפה לנו מבחן סיכום ולאחריו פעילויות לפרידה בכיתה. לאחר מכן אנו הולכים לאיצטדיון של הרד סוקס (פעילות שהיתה אמורה להיות היום ונדחתה למחר).🏈🏈🏈

בערב, יש לנו טקס חלוקת תעודות ולאחריו דיסקו סוער.

 

זהו להפעם, אוהם וכבר מתראים...

הילדודים

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה