ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

סאמר סקול - היום החמישי בניו יורק

יום לימודים נוסף עבר, ואנו ממשיכים לתרגל את האנגלית בנינו ובין החברים מהארצות השונות!
אחרי ארוחת הצהריים (ברבקיו) יצאנו לרכבת לכיוון גברנר איילנד!

עברנו דרך רכבת חדשה ותחנה ממש מגניבה במנהטן!
בסוף הגענו לשפיץ של מנהטן, ממש על הים ולקחנו משם מעבורת של 5 דקות לאי.
היה היום חם ולח מאד אבל המעבורת הייתה ממש כיפית והנוף היה מרהיב!

ראינו את פסל החירות 🗽 ואת נוף הבניינים של מנהטן המהממת🏙.
כשהגענו לאי התפצלנו וכל אחד הלך לסרוק איזור אחר באי, חלק אכלו גלידה, חלק טיילו באי וחלק מצאו ג׳ימבורי וקיפצצו בו!

אחרי כשעה הגיע בהפתעה גמורה ענן מלא בגשם והחל לרדת עלינו גשם זלעפות!!
כולם חיפשו מחסה- חלק מצאו בתוך מנהרה, חלק מתחת לגשר, חלק בתוך בניין ורק זהבית ולירון מצאו את עצמן בתוך שירותים כימיים
🙊
אחרי כמה דקות הגשם עבר, חלקינו מצאנו את עצמינו קופצים בשלוליות והשאר סתם צוחקים ומצלמים הרי תמונות, בהשראת החתן-כלה שהיו באי דווקא היום לצילומים.
לפחות כבר לא היה כל כך חם
😆
ראינו סנאים, ופארק של טיפוס וחבלים, וגבעה קטנה מאד קרובה לפסל החירות. זה היה מגניב ממש!
משם חזרנו על המעבורת, דרך הסאבוואי לקאמפ.

בקאמפ שוב חיכו לנו עם ארוחת ערב למרות שהגענו בשעה איחור 😱🙊
אחרי ארוחת הערב הכינו לנו המון פופקורן והתכוננו לסרט אבל בגלל שהדשא היה רטוב והסרט לא כל כך עבד אז הלכנו לשחק כדורסל וכדוריד עם מוזס אהובינו.