לונדון ברונל Discovery 17.7.2016

לונדון כן מחכה לי

שלום לכולם,

את הבוקר פתחנו בשירת יום הולדת לשי רוקח.

הבנות השקיעו ונשארו אתמול ערות עד מאוחר לקשט לה את הכניסה לחדר עם בלונים, שלטים וברכות שכתבו. החגיגות המשיכו גם בחדר האוכל שם הילדים למדו שירי יום הולדת בכמה שפות(צרפתית וספרדית).

אחרי ארוחת הבוקר, אספנו את הארוחות הארוזות שלנו ויצאנו לדרך ליום שלם ומרגש באזורים המפורסמים של לונדון.

את הנסיעה באוטובוס הילדים העבירו לצלילי שירים בעברית שרצו להשמיע לחברים ממקסיקו. תוך כדי ההתלהבות, מנסים להתרגל לחוקים הנוקשים באנגליה שדורשים מהם להישאר ישובים וחגורים לאורך כל הנסיעה.

ירדנו לצד נהר התמזה בדרכינו לשייט מודרך. כבר מהדרך ניתן היה לראות את הביגבן המפורסם ואת הגלגל הענק הנקרא london eye. הילדים התלהבו מאוד וישר שלפו מצלמות.

משם עלינו על הlondon eye שהוא הגלגל הענק הגדול ביותר באירופה. למזלנו הטור לא היה ארוך ועלינו מהר יחסית. ככל שעלינו יותר, נחשף לפנינו חלק נוסף מהעיר לונדון עד לתמונה מלאה  של 360 מעלות על העיר כולה. הצלחנו לזהות אפילו את ארמון בקינגהם בו מתגוררת המלכה.

היעד הבא שלנו היה הקובנט גארדן, בו קיבלו הילדים זמן חופשי להסתובב בין דוכני האוכל המפורסמים ושאר החנויות באזור. בדרך לשם זכינו לאטרקציה נוספת- מופעי רחוב מרהיבים ומיוחדים.

חזרנו לברונל למנוחה קצרה ולאחריה ארוחת הערב.

את היום סגרנו בפעילות ערב משותפת עם שאר המדינות. הילדים יכלו לבחור בין משחקי כדור בחוץ לבין פעילות יצירה בחימר.