מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 24.7.2016

שבת שלום מברייטון

כאן נגה ולירי כותבות אליכם היישר מברייטון שבאנגליה.

 

אז קודם כל שבת שלום! יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן. התחלנו את יומינו בארוחת בוקר קלילה ומיד אחריה יצאנו למסע שופינג שני שאותו עשינו בכיכר צ׳רצ׳יל. שם נהנינו מחווית הקניות ויש מלא סיילים אז אם אתם רוצים משהו דברו איתנו, אם יהיה לנו מספיק כסף וזמן בשבילכם..

 

לאחר שכמעט כולם הגיעו לנקודת המפגש בזמן (אנחנו משתפרים בזה) צעדנו יחדיו אל עבר ברייטון קולג׳. הגענו לארוחת צהריים והפעם היה מאכל מקומי, fish&chips אבל איך אפשר לשכוח את הפסטה המפורסמת.

 

לאחר ארוחת הצהריים המזינה נפגשנו בmeeting point בשעה הקבועה, 13:45 והתפזרנו לשיעורים בכיתות. 

 

היום בשיעור בין היתר, נגה וילד סיני שישב לידה ניהלו שיחה (או לפחות ניסו) - נגה דיברה באנגלית והילד הסיני ענה לה דרך גוגל טרנסלייט באינטרנט.

 

לאחר השיעורים התארגנו במהירות לקבלת השבת. הגענו לחדר האוכל חגיגיים ויפים ונדהמנו לגלות שערכו לכבודנו שני שולחנות ארוכים עם מפות לבנות, נרות, חלה, ואפילו משקה שמזכיר תירוש..ממש כמו שישי בבית! ערכנו קידוש רועש במיוחד ואכלנו אורז עם רוטב פטריות והאנטיפסטי היה מ-צ-ו-י-י-ן!!!

 

עכשיו כולם מתייפייפים לקראת מסיבת הדיסקו המטורפת שתתקיים היום בערב ואנחנו פה כותבות מהסלון של המגורים המהממים של הבנות אליכם הביתה ורוצות להגיד בשם כל הקבוצה שאנחנו

 

מתגעגעים אליכם מאד ומאחלים לכם שבת שלום!!! 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה