ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

טירת ארונדל

היי לכולם כותבות לכן היישר מברייטון קולג' :נחל, נועה פרנקו, עדן ויעל.Smileys

התחלנו את בוקר יום רביעי בשעה שבע עם השכמה נעימה , וכן התעוררנו בעצמנו, תאמינו או לא!

הלכנו לארוחת בוקר עם אוכל אנגלי [מה ציפינו?!] Smileys

משם המשכנו את היום לשיעורי אנגלית מרתקים על כסף... מה שבאמת חשוב!!! לדוגמא משכורות, המרת כספים ועוד... בנוסף למדנו על סוגי החניות ומרכזי קניות.

לאחר ההפסקה חזרנו ועבדנו על הפרויקטים שלנו בנושא הצגת עיתון חדשותי שאותו נציג מחר- אנחנו כבר לא יכולים לחכות להציג את הפרויקט האחרון שלנו. Smileys

בסוף השיעור הלכנו לאכול ארוחת צהריים והפעם לא הצליח להם.Smileys

לאחר הפסקה, עלינו על האוטובוסים לעבר טירה שנמצאת בעיר "ארונדל".

הגענו למקום וראינו טירה ענקית מלאה דשא וצמחייה יפיפייה. הרגשנו כמו בסרט.

התחלנו את הסיור בגנים הענקים שהקיפו את הטירה.

משם המשכנו לתוך מבנה הכלל את הקברים של משפחת האצולה שחידשה את הטירה לאחר שנהרסה במלחמת אזרחים. Smileys

נכנסו לתוך הטירה שהייתה מלאה בכלי כסף וזהב, בובות מפחידות שהמחישו את האירועים, חיות מפוחלצות ,ציורים מרשימים, שולחן האוכל המשפחתי שכולו עשוי מכלי כסף אמתיים, ראינו פסלים מרהיבים ועד היום משפחת האצולה שחיה שם חוגגת אירועים רשמיים בשולחן זה. Smileys

עלינו לגג הטירה ושם ראינו נוף מרהיב ואת שירותי השומרים "המעניינים".

הטירה הייתה בנויה בסגנון גותי כראוי לאותה תקופה והיו וויטראז'ים ממש יפים, בנוסף הגג של המבנה שבו הקברים היו היה מעץ והוא היה מגולף בצורות מעניינות ויפות.

לאחר סיבוב מעניין חזרנו לקולג' ואכלנו ארוחת ערב נחמדה.
בפעילות הערב היה לנו ערב Fashion Show  שבו התחלקנו לקבוצות של ילדים מכל העולם, היינו צריכים לעשות משימות כדי להשיג חומרים ליצירת התלבושות בשביל הדוגמנים המהממים שלנו, לדוגמא היינו צריכים לעשות סלפי עם הנעל של אחד המדריכים, ולצייר על אחד המדריכים סמיילי על הפנים.
הדוגמנים מישראל שיצגו אותנו בכבוד הם: אופק, אורי, סוף ותמיר. לאחר תחרות קשה אופק ועוד שני ילדים הגיעו לגמר, אופק זכה מקום שלישי כי ריחמנו על הילדים הקטנים, למרות שהיה מגיע לו מקום ראשון. Smileys
בסוף הפעילות חזרנו לביניין וכתבנו לכם את מה שעברנו היום.