ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

יום באיסטבורן

היייייייושששש

כאן מיכל, נועה, נחל, יעל, נגה ועדן כותבות לכם...

קמנו לבוקר כיפי בידיעה שהיום יוצאים לטיול באיסטבורן Smileys

מיד לאחר ארוחת הבוקר כמו מידי יום התפצלנו לשיעורי אנגלית,

היום למדנו על הכלכלה בבריטניה, על שופינג והשימוש בפאונד

בפרויקט היומי היה להמציא מדינה , להמציא לה המנון, דגל וניואנסים פרי דמיוננו

מחר אנחנו מציגים את הפרוייקט שלנו מול כולם...כבר מתרגשיייייים SmileysSmileysSmileysSmileysSmileys

לאחר השיעורים הלכנו לארוחת צהריים מפנקת של לזניה (כמעט כמו של אמא)

ואז בריצה קלה למיניבוס Smileys

הנוף בדרך לאיסטבורן עוצר נשימה, שדות ירוקים, כבשים משוטטות, ים בצבע טורקיז, שמיים פתוחים ומלא שחפים חגים, מוזיקה וזיופים בפול ווליום, פרחים צבעוניים ואפילו ארנב Smileys

הגענו ליעד הראשון, חוף יפייפיה מלא באבנים מיוחדות במקום חול,

ניסינו להקפיץ אבנים לים (אבל לא הצלחנו), השתזפנו קצת ובעיקר הצטלמנו ונהננו מהנוף

לאחר מכן המשכנו ליעד השני- צוק המשקיף על כל האיזור, עצרנו, לקחנו נשימה, נרגענו קצת והמשכנו ליעד החשוב ביותר- ש=ו=פ=י=נ=ג Smileys

הגענו למרכז קניות בלב איסטבורן ורצנו לפרימרק לחסל את המדפים... נשנשנו מילקשייק בסטארבקס ובחזרה לקולג' מרוצות ומסופקות (ועם המון המון שקיות...)Smileys

כשחשבנו שהיום כבר בשיא, הגענו למרכז למפגש ערב עם כל בני הנוער לפעילות ADD PROTECTOR, התחלקנו לקבוצות מארצות שונות וקיבלנו משימה- להפיל ביצה מהמרפסת מבלי שהיא תשבר... איך עושים את זה אתם שואלים? גם אנחנו...

אז קיבלנו חומרי יצירה שונים שעבדנו קשה כדי להשיג אותם ע"י משימות שונות, ובנינו בית לביצה כדי למנוע ממנה להישבר. קבוצה שהצליחה במשימה, זכתה לשבור לאחד המדריכים הבריטים את הביצה על הראש...

ו..... מעיפים את הביצה.... ו.............. OMG היא נשארה שלמההההה

אז לאחר שרוס, כריס וטובי חטפו ביצים ... הגיע תורינו!!!

נחל זכתה לשבור את הביצה ובחרה באולי המסכן שאפילו לא עבד באותו הערב (אבל הכל ברוח טובה)