Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

הגענו לסוף :(

טוב, אז היום שכל כך לא רצינו שיגיע הגיע,ואנחנו בדרכינו חזרה הביתה..

היינו רוצים להישאר עוד, אבל מצד שני גם מתגעגעים הביתה. והיי- תמיד טוב להשאיר טעם של עוד!!

אז היום היה לנו יום די רגוע שהעברנו את רובו במרכז שלנו.. קמנו כרגיל לארוחת בוקר שישר אחריה כבר היינו צריכים להיות עם המזוודות מחוץ לחדר. אמיל ואור הפגינו גבריות שעזרו לכל הבנות להוריד את המזוודות במרדגות מהקומה השנייה💪💪

אחרי שפינינו את החדרים הלכנו לסיבוב אחרון במרכז העיר. הסתובבנו קצת בפעם האחרונה ונפרדנו מהמקומות שכולנו כבר מכירים בעל פה (וכמובן שעשינו עוד שופינג קטן אחרון..) 😉😄

חזרנו לארוחת צהריים אחרונה (!!!) אחריה קצת הפסקה ואז פעילות סיכום עם נעמה.

בסוף הפעילות קיבלנו דגלים של אנגליה וחתמנו אחד על השני על הדגלים למזכרת. מורן ניצחה בדגל המושקע ביותר ואפילו קיבלה חתימה מוויל המדריך המקומי✌✌

אחרי הפעילות היה לנו קצת זמן עד שהגיע האוטובוס.. נפרדנו מהמרכז כמו שצריך עם הרבה סלפים ותמונות כמובן..

אחהצ היינו קצת רעבים אז לחגיגת סיום גם הזמנו פיצה !😄😄

אחר כך נפרדנו מכולם והמקום.. היו דמעות רבות ועצב.. אבל זה רק מראה כמה באמת נהנינו!!

עלינו על האוטובוס ונסענו לשדה.. הגענו לשדה תעופה לוטון ואחרי שחיכינו קצת התחלנו את התהליך הבטחוני והצ'ק אין. הצלחנו לצאת בלי אובר ווייט לאף אחד !!! 💪💪💪✌✌✌

עכשיו אנחנו עולים למטוס ומתקשים להאמין שעוד רגע נפרדים.. הרגשות מעורבים כי אנחנו גם קצת מתגעגעים הביתה,  אבל לא רוצים לעזוב. אנחנו מנצלים את הרגעים האחרונים אחד עם השני לפני הפרידה.

בטוחחחח שנשמור על קשר בנינו אז אנחנו לא דואגים, אבל עדין זה עצוב לנו מאוד להיפרד.

ממש עכשיו עולים על המטוס ובעוד כמה שעות כבר נפגשים איתכם!!

שיהיה לכולם לילה טוב !!😄😄

עוד רגע נפגשים....

אוקסברידג' 😍

***מזכירים לכם- טיסה Ly 314 מלוטון. נוחתים ב06:40 שעון ישראל בטרמינל 3, נתב"ג.

*משהו קטן אחרון ממני (נעמה):

נגמרו השבועיים הכל כך מדהימים האלה. עברנו בהם חוויות רבות ונוצרו קשרים רבים שישארו לעוד הרבה שנים (מדברת מנסיון אישי).

אני לא ארבה במילים ורק אגיד לכם שהילדים שלכם מדהימים. כל אחד ואחד בדרכו שלו נכנס לליבי. ❤