Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

יום מושלם בלונדון!

וואו! איזה יום מדהיםםם עבר עלינו!!!!

אנחנו כותבים לכם ממש מהאוטובוס בדרך חזרה לקולג' מלונדון.. יש פה רעש מטורף מההתרגשות שלא מפסיקה אחרי המחזמר המדהים שראינו- מאמא מיה!!!

אז נתחיל מההתחלה.. קמנו כרגיל והבוקר היה שגרתי- ארוחת בוקר ושיעורים.. היום בזמן של הפרוייקט כל הקבוצות הציגו את הפרויקט מול כולם.

הקבוצות היו מעורבבות עם הילדים מכל העולם. כל קבוצה עבדה כל השבוע על המצאה שהם המציאו לפרטי פרטים. למשל הקבוצה של נועה,אור ועוד בנות מחו"ל המציאו משקפיים שיכולים לקחת אותכם לטייל בכל מיני מקומות בעולם ברגע שמרכיבים אותם..😉

לכל קבוצה הייתה המצאה מגניבה והם היו צריכים לשכנע את השופטים (המורים והמדריכים) להשקיע כסף (דמיוני כמובן..) בהמצאה שלהם.😄

היו המצאות מרשימות ומיוחדות במיוחד! כמובן שאנחנו הישראלים בלטנו במיוחד בכל קבוצה✌

סיימנו להציג את הפרוייקטים ורצנו לאכול בזריזות ארוחת צהריים כי מיהרנו לאוטובוס ללונדון.

אחרי האוכל נסענו בערך שעה וחצי והגענו למדאם טוסו! חיכינו קצת בתור ופגשנו עוד כמה קבוצות ישראליות שהיו איתנו שם גם. נכנסו למוזיאון והתחלנו להצטלם עם כולםםםםם!!😄😄😄😄

ענבר עשתה סלפי עם ביונסה, אמיל התחבק עם מלכת אנגליה וכל הבנות הצטלמו עם קים קרדשיאן!

סיימנו במאדאם טוסו ונסענו לקובן גרדן, שם היה המחזמר.. היה לנו קצת זמן פנוי אז רומי ומורן הספיקו לקנות אייס קפה שווה עם קצפת בסטארבקס..

אכלנו את הארוחות הארוזות שהביאו לנו ונכנסנו לאולם של מאמה מיה. האולם היה מדהים ביופיו !! מעוצב כמו ארמון של פעם עם פסלים ועיטורים. התיישבנו בכיסאות ואז זה התחיל-

המחזמר היה פשוט מדהים!! הספקנו לצחוק בטירוף, להתרגש עד דמעות, לרקוד,לשיר והכל בשעתיים! כולנו נהננו בטירוף ורקדנו כמו משוגעים בסוף! 😍😍😁😁

יצאנו מהמחזמר ובדרך לאוטובוס שרנו את כל השירים מההצגה ואפילו ראינו את כל השחקנים בחוץ!

עכשיו אנחנו בדרך חזרה לקיימברידג' מרוגשים מאוד מכל היום הכיף שעברנו..

וכמובן- עייפים אך מרוצים!!

מחר יש לנו עוד יום כיף לפנינו..

לא מאמינים כמה הזמן עף לנו מהר!!

לילה טוב לכולם בבית! מתגעגעים..