ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום חמישי- Top of the rock& השדרה החמישית!

שלום משפחות יקרות!Smileys

אנחנו בסיומו של עוד יום עמוס ומעניין שעבר עלינו כאן בניו-יורק הרחוקה!

אז מה היה לנו היום?Smileys

התחלנו את היום בארוחת הבוקר שלנו פה בקולג' והמשכנו לשיעורי האנגלית האחרונים שלנו לסאמר סקול!! מחר אנחנו כבר נבחנים במבחן הסופי ולכן רשמית היום סיימנו ללמוד וכולנו התרגשות!!Smileys

לאחר ארוחת הצהריים, נפגשנו כדי להתעדכן בימים הקרובים ולהצטייד במעט דולרים כדי להמשיך ולרכוש רכישות מעניינות בימינו האחרונים בארה"ב..

לאחר ההתעדכנות הקצרה, המשכנו למופע "כשרונות צעירים" שבו הופיעו גם חברי הקבוצה שלנו: ניב, שי, בר ורון במופעים שונים עם הכיתות שלהם! אין ספק שמישהו מהם חייב לזכות אבל זה לא שאנחנו משוחדים 

לאחר סיום המופע עברנו לפעילויות אחר הצהריים, שם חלקנו בחרנו לנוח על הדשא, לשחק ביליארד /טניס שולחן / כדורגל ועוד..

לאחר כשעה וחצי של פעילות נפגשנו מאורגנים ליציאה בחדר האוכל, אכלנו ארוחת ערב ויצאנו לכיוון מנהטן לטיול בשעות הערב של העיר.Smileys

אין ספק שניו-יורק מהממת באור יום אבל בשעות הערב זאת חוויה שונה לחלוטין!

שהגענו למנהטן, תחילה עצרנו בשדרה החמישית לזמן קצר של רכישות בחנויות בהן יכולנו לקנות בשלב הזה, מאוד
נהנינו מהחוויה של הקניות בשדרה ואנחנו מקווים שנוכל לחזור לשם בקרוב..Smileys

מהשדרה החמישית המשכנו למרכז רוקפלר ל"Top of the rock" תצפית מרהיבה על העיר ניו-יורק השוכנת במרכז העניינים בסמוך לשדרה החמישית והטיימס סקוור!!

העלייה ל"Top of the rock" הייתה חוויה בפני עצמה כי על תקרת המעלית הוקרנו חדשות הNBC , היו גם אורות צבעוניים והרגשנו כאילו אנחנו ב"מעלית הכסף". עלינו 67 קומות לפסגת מרכז רוקפלר והרגשנו בעננים.

מהקומה ה67 כל אחד מאיתנו סייר בעצמו עד לקומה 70 שם זה ממש הטופ של הטופ, צפינו במנהטן בחושך וזה היה מחזה עוצר נשימה!Smileys

אין ספק שעכשיו שהיינו במנהטן ביום ובלילה אנחנו כמעט מוכנים לשוב ארצה..Smileys

מ"Top of the rock" המשכנו לכיוון הרכבת ואיתה חזרנו לקולג' סינט פיטרס שהוא כבר ממש הבית השני שלנו!

עכשיו אנחנו בדרכנו לישון.. לא מאמינים שנשארו לנו שלושה ימים ואנחנו כבר באים לפגוש אתכם!!