ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום שישי את יודעת.. יש בבוסטון מסיבה!

שבת שלום לכולם!Smileys

אנחנו בדיוק מסיימים את יומנו השישי בבוסטון, לא להאמין שכמעט עבר שבוע שלם שאנחנו בלעדיכם!!

מתגעגעים אלינו? כי אנחנו עוד לא ממש מספיקים להתגעגע..

היום היה לנו יום עמוס במיוחד ומלא בהפתעות..Smileys

את היום פתחנו בארוחת הבוקר הטעימה, והמשכנו לשיעורי האנגלית האחרונים שלנו בבוסטון.

נפרדנו מהמורים ומהכיתות בהמשך היום בטקס סיום אבל על זה נספר בהמשך..

לאחר סיום השיעורים, המשכנו לארוחת הצהריים וכבר כל אחד ידע בדיוק מה מתחשק לו :)

לאחר ארוחת הצהריים מהרנו להתארגן ויצאנו לסיור המפורסם אולי ביותר בבוסטון -הארוורד וMIT.
בקרנו  עם הקבוצה האיטלקית והגרמנית באוניברסיטה היפה ובקוולג' המיוחד, היה לנו מעט זמן חופשי להסתובב באוניברסיטה ורובנו בחרו לשתות סטארבקס כי בכל זאת התגעגענו מאתמול..Smileys

ההפתעה הגדולה ביותר הייתה שאחרי שבוע שמשי במיוחד הפציע גשם והרגשנו לרגע באירופה, אך מהר מאוד הוא פסק והמשכנו לטייל ולצלם.Smileys

לאחר הטיול המקסים, המשכנו לארוחת הערב במרכז, פתחנו אותה בקישוש עם חלה כשרה במיוחד בשביל חברנו לקבוצה מאור וטל, שרנו מעט שירים בחדר האוכל, נזכרנו בבית ואכלנו.

מיד המשכנו לחדרים להתארגן לטקס הסיום של הלימודים בו נפרד כל מורה מהכיתה והתלמידים שלימד כי לא רק אנחנו עוזבים ביום ראשון לניו יורק.. לא קיבלנו תעודה כי לא סיימנו ללמוד אבל בהחלט הרגשנו שעברנו כברת דרך ראשונה..

לאחר טקס הסיום ארגנו לנו במרכז מסיבה עם מוזיקה כיפית, עוגיות ושתייה. לימדנו את כל הקבוצות האחרות לרקוד "גולדן בוי" וחזרנו מאושרים :)

מחר מחכה לנו יום ארוך ואחרון בבוסטון שעליו נרחיב בהמשך..