רויאל סקול 5.7.2015

אחרי מסע ארוך - הגענו:)

לילה טוב לכל ההורים,

אז היום שלנו התחיל מוקדם מוקדם בבוקר, בו נפגשנו בשדה התעופה, אמרנו שלום, חיבוקים ונשיקות ויצאנו לדרך.
החתמנו דרכונים והגענו לדיוטיפרי, הבנות עשו קצת שופינג, קצת שוקולדים וארוחה בארומה, ובסיום צעדנו יחד אל שער המטוס.
נרגשות ומלאות באנרגיה (כמובן שאף אחת לא הרגישה שהשעה 7 בבוקר..) עלינו על המטוס והתמקמנו. ישבנו יחד כקבוצה כל אחת ליד חברתה.
כבר בשדה התעופה התחברו כולם והתגבשו ונהיו לקבוצה גדולה ומאוחדת עם חברויות ובדיחות פרטיות.
בטיסה מרוב התרגשות הבנות כמעט ולא ישנו, הרבה קולות צחוק ושירים...
וזה אכן היה זמן מצוין להכיר אחת את השנייה יותר טוב.

נחתנו בלונדון, אספנו את המזוודות שהגיעו במהרה ויצאנו החוצה שם פגשנו את נעם המנהלת שחיכתה לנו והכווינה אותנו אל המדריך מבית הספר שלנו. עלינו על האוטובוס לנסיעה של שעתיים וחצי עם מרטין הנהג, והתלהבנו כולם מהעובדה שהוא נוסע בצד ימין! וכך גם כולם! אחרי שהתרגלנו לעובדה העייפות נפלה ואחרי כמה דקות כבר נרדמו כולם...

נסענו בין כפרים קטנים ושטחים ירוקים עד שהגענו לשביל שהוביל אותנו למקום קסום - רויאל סקול.
הגענו ופגשנו אל ALY שלקח אותנו אל עבר המגורים שלנו, יש לנו מבנה משלנו שבו יש סלון ושולחן פינג פונג וביליארד, פינת טלויזיה, פסנתר חשמלי, וכיבוד כל הזמן, ובקומה למעלה החדרים.
נשנשנו קצת כי היינו רעבות אחרי יום ארוך ועלינו להתמקם. קצת מקלחות פריקות ומנוחה ואז אספו אותנו לעשות סיור במקום.

ראינו את הכיתות והאולם הענק שבו יהיו המסיבות והנשפים , הכל משתרע על שטח ירוק שמשקיף על הנהר, האווירה שלווה והאוויר צלול ואין ספק שהולכת להיות פה חוויה אדירה.

אכלנו ארוחת ערב  והבנות כבר הספיקו לדבר ולהכיר את הקבוצות של האיטלקים ספרדים הסינים והרוסים והתחברו איתם מהר מאוד.
ולאחר מכן היה לנו ערב רגוע בסלון שהו שוחחנו וסיכמנו את היום, הפגנו מתחים והסברתי להם קצת על התכניות להמשך..מוקדם מאוד כבר הבנות הלכו לישון...

מחר בבוקר נעשה את המבחנים ונחולק לרמות, ויתחילו בפעילויות השונות!