שיפלייק 19.7.2015

לונדון

הורים יקרים,
קשה להאמין אבל הגענו ליום האחרון ולטיול האחרון!!Smileys

אחרי ארוחת בוקר אספנו ארוחות צהריים ארוזות, עלינו על האוטובוסים ויצאנו לכיוון בירת אנגליה.

האטרקציה הראשונה שלנו הייתה הפלגה על התמזה, דבר שאפשר לנו לראות את הביג בן, הווסט-מיניסטר, גשר לונדון ועוד.

לאחר מכן הלכנו ללונדון איי, הגלגל הענק שמאפשר תצפית מהממת על לונדון. אך כדי לעלות עליו היינו צריכים לעמוד בתור ארוך ארוך...Smileys

בנוסף בגלל מירוץ אופניים שהתקיים בעיר, היו המון רחובות שהיו סגורים ועמוסים...
אחרי הלונדון איי ארינו את הביג בן והווסט-מיניסטר מקרוב, עברנו בגנים של ארמון בקינגהם וראינו את הארמון עצמו.Smileys
לצערנו הרב, אחרי כל זה לא נשאר זמן לשופינג...Smileys

הלכנו (קצת הרבה..) Smileysחזרה לנקודת המפגש עם האוטובוס, וחזרנו לערב אחרון במרכז שיפלייק.

ארוחת הערב הייתה על האשSmileys ולאחריה התארגנו לפעילות הערב האחרונה: מופע כשרונות.

החברה הופיעו עם שיר ועם ריקוד והיו מצויינים!!Smileys
וכך הסתיימו להם שבועיים מדהימים.
מזכירה לכם שמחר אנחנו מגיעים בטיסה ly 212 שנוחתת בשעה 19:50 לפי שעון ישראל.