ניו יורק לגילאי 15-18 13.7.2014

פסל החירות ומגדלי התאומים

בוקר טוב לכולם :-)

היום הוא יום הטיול האחרון שלנו בניו יורק ושמרנו את הטוב ביותר לסוף :-)

ישר אחריי ארוחת הבוקר נסענו עם המדריכה מייגן בשמי רכבות לפארק בטרי משם לקחנו מעבורת לאי החירות שם מוצב פסל החירות המפורסם - איזה נוף משגע הרגשנו כמו בסרט :-) טיילנו על האי ושתינו שם את הלימונדה המפורסמת שלהם ואכלנו את הצ׳יפס הכי טעים בעולם :-) משם המשכנו עם המעבורת לאליס איילנד שם היינו במוזאון המתאר את ההגירה לארה״ב - היה ממש מעניין :-)

כשחזרנו לבטרי פארק במעבורת המשכנו ברגל לכיוון וול סטריט - המרכז הכלכלי של ניו יורק בו גם נמצא הבניין היפה של הבורסה לניירות ערך.

המשכנו ברגל ליעדינו האחרון - אתר הזכרון לאסון מגדלי התאומים 911 - כל כך יפה ומרגש וגם הבנין החדש שבנו freedom tower הגבוה ביותר בארה״ב ממש מרשים.

משם המשכנו ברגל לתחנת הרכבת לא לפני שעשינו עצירה אחרונה בסטרבקס :-)

כשהגענו לניו ג׳רזי עשינו יצירה אחרונה בסופרמרקט ומשם הגענו לארוחת הערב ואז ארזנו את המזוודות שלנו.

מחר אנחנו עולים על טיסה מספר  Ly 002
בשעה 7 בערב משדה התעופה JFK
אנחנו מתוכננים לנחות ביום שני בשעה 12:25 בצהריים.