מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ניו יורק לגילאי 15-18 13.7.2014

איצטדיון רד סוקס ושייקספיר + יום הולדת לג׳וש


בוקר טוב לכולם Smileys

היום יש יומהולדת למדריך האהוב שלנו ג׳וש אז כולנו הרעלנו עליו את אהבותינו כבר מארוחת הבוקר ובשיעורים  Smileys

אחריי הלימודים הלכנו לסיור באיצטדיון של קבוצת הביסבול המפורסמת של בוסטון הרד סוקס! שם היה לנו סיור מודרך והסבירו לנו איך הכל עובד, אפילו ישבנו בכיסאות ה VIP  ובחדר העיתונאים שרואים את המגרש בצורה האולטימטיבית. בביקור בחנות המזכרות הילדים קנו כדורי בייסבול, אצבע מספוג ומאוורר ידני שמשפריץ מים (ימים חמים עוברים עלינו). 
Smileys

בחזור עשינו עצירה לגלידה טעימה והמשכנו לקמפוס לארוחת הערב הטעימה שכללה מוקפץ, אגרטלים, פסטות, אורז, סלטים, פיצות, לחמים והמבורגרים וכמובן את העוגיות והעוגות הטעימות שיש פה!
Smileys

אחריי ארוחת הערב היו לילדים שתי אופציות לפעילויות דיסקו בקמפוס או ללכת לראות מחזה של שייקספיר בפארק בחינם - מי שבחר להשאר בקמפוס עם המדריכים היה בדיסקו וישב לדבר ולהעביר צחוקים עם כולם. מי שבחר ללכת לראות את המחזה בפארק אוליי לא הבין את השפה השייקספירית, אבל נהנה מאוד מהאווירה המיוחדת שיש בפארק ודיבר הרבה באנגלית עם הילדים מהקבוצות האחרות (צרפתים, איטלקים, ויאטנמים, ברזילאים ופורטוגלים) - פרסנו שמיכות על הדשא ונהנו כולנו ביחד מאוד מהאווירה הפסטורלית בפארק וממזג וממזג האוויר הנעים. Smileys

שיהיה לכולם יום שקט

אוהבים ומתגעגעים קרן והילדים 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה