מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ניו יורק לגילאי 15-18 13.7.2014

אקווריום וקבלת שבת

אקווריום 
 
בוקר טוב לכולם :-) 
 
היום היה לנו יום מדהים!!!
 
אחריי ארוחת הבוקר עם הפנקייקים הכי טעימים שהיו השבוע נכנסנו לשיעורים שהיו ממש מגניבים חלקנו לדוגמה קיבלו משימות להצטלם עם אנשים מסויימים בקמפוס או לבצע פעולות שונות ולתעד אותם במצלמה (לקפוץ באויר עם עוד אנשים...)  היה ממש כיף ואת כל הפעילויות עשינו עם התלמידים הזרים - הם ממש מקסימים בעיקר הספרדים והויאטנמים :-)
 
אחריי ארוחת הצהריים נסענו ברכבת התחתית לניו אינגלנד אקווריום - מקום ענק שכולל את כל חיות המים האפשריות החל מפינגווינים, כלבי ים מדהימים, וכרישים, כוכבי ים, שושנת ים וחתולי ים שאפילו ליטפנו :-) היה ממש מדהים!!
 
משם הלכנו לתחנת הרכבת הרחוקה על מנת לעבור ברחוב המדהים רחוב סטייט - איזור העסקים של בוסטןן מלא בגורדי שחקים, חנויות ובתי קפה :-) הגענו ישירות לארוחת הערב וישר ארגנו הכל לקידוש :-) ג׳וש המורה המלווה הקבוע שלנו הוא בחור יהודי מקסים שכל כך אוהב אותנו שהוא נסע לקהילה היהודית בבוסטון וקנה להן 3 סוגים של חלות ומיץ ענבים בהם השתמשנו בקידוש.
 
ירין ניהל את הקידוש ורגיש את כולנו כשהוא בירך - היה מקסים :-) אנשים ממדינות שונות באו לשאול אותנו שאלות על הטקס והסברנו להם הכל בשמחה :-)
 
אחריי ארוחת הערב היה ערב דיסקו - כולנו התגנדרו ולבשנו את הבגדים הכי יפים שלנו ונכנסנו לאולם הריקודים שם רקדנו עם כל האנשים שנמצאים בקמפוס - אחריי כמה זמן של ריקודים ישבנו כולנו בחוץ ובלובי ודיברנו על דברים ברומו של עולם חחח. 
 
היה יום ממש מהנה - כולנו תקווה שאתם שם בבית בסדר שתהיה לכולנו שבת שלום 
Smileys
אוהבים קרן והילדים 
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה