אוקספורד 21.7.2014

thorpe park!!! איזה כיףףף

היי אנשים יקרים!

קמנו לבוקר יום ראשון, אכלנו ארוחת בוקר טובה, התארגנו ויצאנו מוקדם ל- !thorpe park אחד מהפארקים המפורסמים והידועים פה באנגליה!!!!

נסענו שעה ורבע והגענו לפארק שעשועים ענקקקקקSmileys

עלינו על רכבות הרים מטורפות שהותירו אותנו ללא קול (כי צרחנו בטירוף :-)))))), היינו על מתרנים שהרטיבו אותנו כהוגן ושיחקנו בכל מתקן אפשרי כדי לזכות בפרסים...האווירה שם בפארק הייתה פשוט משוגעת- כיף לא נורמאלי!

בנוסף, הילדים פגשנו עוד מלא קבוצות שם בפארק וגם ישראלים...כיף מידי פעם לשמוע גם עברית Smileys
וכמובן- שגם עמדנו בתורים לא מעט SmileysSmileys

אחר הצהריים נפגשנו כולם, החלפנו חוויות ועלינו ביחד לאוטובוס בחזרה לאוקספורד.

הגענו ישר לארוחת ערב חמה בקולג' והיה פשוט מרגש ומחמם את הלב לראות את החיבוקים בין הקבוצה שלנו לשאר הילדים...היו געגועים רבים! Smileys

משם הלכנו ביחד למגורים, שם חיכו לנו חברים חדשים שהצטרפו אלינו לקמפוס- מפורטוגל, סין וטיוואן.

הילדים השתתפו בפעילויות על הדשא עם החברה החדשים והכירו להם קצת את המקום...

אחרי יום עמוס, עייפים צרודים ומאוד מרוצים הלכנו לישון.

נתעדכן בהמשך,

שיהיה שבוע שקט ורגוע לכולם!