אוקספורד 21.7.2014

לימודים, פעילויות ומה שביניהם- היום הרביעי

שלום משפחה וחברים!!Smileys

איזה כיף, היה לנו עוד יום אדיר פה באוקספורד.

התחלנו את הבוקר בלימודים. הילדים למדו בכיתות ועבדו על הפרזנטציות שלהם, שאותן יציגו מחר. לארוחת צהריים אכלנו פסטה בולונז טעימה במיוחד ששמחה את כולנו SmileysSmileys

אחרי ארוחת הצהריים הלכנו לשיחה עם בוגר אוקספורד (קונרד שמו), שסיפר לנו על הלימודים פה באוקספורד וגם איך אפשר להתקבל...נתן לנו כמה טיפים ממש חשובים!

אמנם יש לילדים עוד קצת זמן לחשוב על מה הם רוצים ללמוד, אבל זה עדיין היה ממש נחמד לשמוע אותם שואלים שאלות ומתעניינים...לאחר השיחה היה לנו עוד קצת זמן להכיר את אוקספורד בזמן חופשי בעיר.

קלטנו שעדיין קשה לנו להתרגל לכיוונים ההפוכים בדרכים, כל פעם נראה לנו שאין נהג ברכב, ואז אנחנו שוב נזכרים שהנהג יושב בצד השני.
SmileysSmileysSmileysSmileys
אפילו המדרגות הנעות שלהם הפוכות משלנו!

בערב נפגשנו עם כולם לארוחת ערב וראינו את ההכנות למסיימי התואר בקולג' בו אנחנו נמצאים.
חזרנו למגורים, שם הכנו מסיבת הפתעה לדני!!!! בת 17! מה לא היה לנו שם?..בלונים, שלטים, זיקוקים, עוגה והרבה הרבה חיבוקים ונשיקות! היה ממש כיף ומרגש! דני קיבלה פוסטר עם ברכות מכל הילדים, שרנו לה כולם ביחד באנגלית, עברית וספרדית!

התארגנו ויצאנו לפעילות בפארק מרהיב ביופיו, ממש מטופח ועם מדשאות בגודל בערך של מדינת ישראל!
שם היה לנו טורניר כדורגל מוצלח ובו זמנית גם יוגה שהמדריכה יווה המומחית ליוגה העבירה...היה ממש כיף לראות את הגיבוש המטורף שנוצר כל כך מהר..

בדרך חזרה מהפארק כולם כבר למדו לספור בסינית וכמובן להגיד מה קורה ("ני האווווו") :-)

חזרנו והלכנו לישון :-)))))))
עוד יום עמוס בחוויות הסתיים לו.

זהו בינתיים.
נשיקות מהילדים!

דרך אגב- שימו לב כי בשל בעיות ויי פיי שיש לנו כאן מידי פעם, הסיפורים עולים בדיליי...