מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 28.7.2013

סיכום היום הארבע עשרה ואחרון

שלום שלום שלום
הגענו ליום האחרון- הייתם מאמינים???????  Smileys
כן כן.. אף אחד לא חשב שזה יחלוף כל כך מהר, אבל היום האחרון שלנו בברייטון הגיע.

אז איך פתחנו את היום המרגש הזה? קמנו בבוקר טיפה מוקדם מהרגיל, ונסענו לעיר יפהפייה בשם: "קנטרברי". אומנם הייתה נסיעה די ארוכה, אבל היא בהחלט הייתה שווה כל רגע.

הגענו ל"קנטרברי",  שנמצאת במחוז קנט,  והתחלנו בסיור קצר בעיר העתיקה עד שהגענו לקתדרלה המפורסת של קנטרברי. שהשאירה אותנו פעורי פה לנוכח יופיה תדרלה נבנתה בשנת 597 וממש לא ברור לנו איך הצליחו לבנות משהו כל כך עצום ומדהים בתקופה ההיא.
קיבלנו הסברים ועלוני מידע והסתובבנו בפנים בשקט מופתי.

אחרי הסיור יצאנו להסתובב באזור העיר העתיקה המלא בחנויות, בתי קפה ודוכנים שונים. נהנינו לעשות את הקניות האחרונות שלנו לסאמר סקול הזה בעיירה המיוחדת הזו.  קנינו שוקולדים, מזכרות, נעליים ועוד קצת בגדים (למרות שכולנו יודעים שמקום במזוודה אין כל כך), התפנקנו בארוחה טובה, וספגנו עוד מהאווירה הקסומה שסביבנו.
 
חזרנו לקולג' , עייפים ומרוצים והלכנו מיד לחדר האוכל. בסיום ארוחת הערב, קיבלנו הנחיות לקראת הטיסה של מחר והזדרזנו לחדרים לארוז את המזוודות ושוב התחלנו בניחושים של כמה משקל עודף יש לכל אחד מאיתנו ובהתלבטות הכל כך חשובה- מה ללבוש לטיסה Smileys

אז רגע אחד לפני שאנחנו פוגשים אתכם בשדה התעופה, קופצים עליכם בחיבוקים ונישוקים ונותנים לכם לסחוב לנו את התיקים- רצינו לעדכן אתכם בפרטי הטיסה חזרה שלנו:
 מספר הטיסה: LY 316
 תאריך ושעת נחיתה: 11 אוגוסט, יום ראשון, 22:25.

לנו שבועיים מדהימים, פשוט בלתי נשכחים ואנחנו מחכים כבר לפגישה הבאה שלנו שתבוא אחרי שכולם יתאקלמו בארץ וישלימו פערים עם הבית, החברים והבישולים של אמא...

אז מה לעשות כדי שזה יקרה?! קמפוס עורכת תחרות!! הקבוצה שתכתוב את מירב הסיפורים ב"קהילת הילדים" באתר של קמפוס לימודים- תזכה במפגש על חשבון קמפוס לימודים בסינמה סיטי. שווה במיוחד!!! אז כדאי שכולם יכתבו את הסיפור שלהם בקהילה וניפגש כולנו שוב למפגש מפנק במיוחד!!!

שיהיה לכם המשך חופש נפלא (ממה שנשאר ממנו),שתזכרו את החוויות הנפלאות
שצברתם פה לטובה, ושתמשיכו להיות חבר'ה מקסימים!!

SmileysSmileys
   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה