מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

בידלס 7.7.2013

שמור על הביצה

צהריים טובים להורים!!
איך אתם? מתגעגעים?? רוצים לשמוע קצת על היום שעבר עלינו? Smileys


אתמול אחר הצהריים הלכנו לפעילויות הספורט השונות, קפצנו לבריכה, שיחקנו כדורגל, כדורעף וכדורסל וניסינו ללמוד איך מוסרים כדור רוגבי!

אחרי הפעילויות הלכנו לסעוד ארוחת ערב טעימה ואחריה הייתה לנו אורחת נחמדה, הילה מקמפוס שבאה לבדוק שכולם מרוצים ונהנים! Smileys

 

בערב נפגשנו כולנו באודיטוריום ופתחנו את הערב בקבלת הפרסים עבור הניצחון המדהים בלילה הקודם! כאן זה המקום לציין שלקבוצה הישראלית שלנו יש מוניטין בניצחונות וגם בשנה שעברה ניצחנו במשימה הזאת...

לא מאכזבים!!! Smileys


ברק וסופיה שהובילו את הקבוצה לנצחון זכו לקבל כובעים חתומים ע"י הצוות, שאר חברי הצוות המדהימים לא פחות קיבלו כולם צמיד של בית הספר, כל הכבוד לנו!!!!

 

Smileys

 

אחרי חלוקת הפרסים עברנו לפעילות הכיפית של הערב-
"שומרי הביצים"


כל קבוצה מקבלת ביצה ומספר חומרים מוגבל (2 כוסות פלסטיק, בלון אחד, 2 מפיות, חוט, מעט צמר גפן וכו') ועליה לבנות מתקן שישמור על הביצה, בנוסף עבור כל ביצה יש לכתוב את סיפור חייה.


בסוף הפעילות יזרקו הביצים מגג הבניין לריצפה, קבוצה שהביצה שלה תשבר מפסידה, אבל אם הביצה נשארת שלמה הקבוצה בוחרת אחד מהמדריכים ומנפצת את הביצה על הראש שלהם!!!Smileys
-א-ד-י-ר-!!!!!! אז מה הסיפור?


הביצה שלנו כל כך מכוערת ועצובה כי אין לה כסף ללכת לקוסמטיקאית,
במקום זה, היא זכתה לטיפול מסור של סלוטייפ שהדביק את מעט הצמר גפן שהוענק לנו חזק חזק אליה, הסלוטייפ ממש נעל את הביצה אבל זה לא היה הסוף!

 

הכנו בית חם עבור הביצה שנבנה מכוסות הפלסטיק אשר רופדו במפית ועלים רכים, את חוץ המבנה חיזקנו בעזרת חתיכת קרטון, בנוסף בנינו מצנח (מדעני טילים הילדים שלכם) ממפיות, חיברנו אותו למבנה המגן וחיברנו אליהם בלון שירכך את הנפילה!

התרגשנו מאוד כאשר שאר הקבוצות ראו את הביצה שלהם מתרסקת אל הקרקע, חלק קטן מהקבוצות הצליחו לשמור על הביצה שלמה וחגגו את הניצחון במעיכת הביצים על ראשי המדריכים.

Smileys


אני לא אפתיע אותכם שאספר שהקבוצה הכי תותחית בקמפוס (רמז: אנחנו)

 גם הצלחנו לשמור על הביצה שלמה ועשינו חיים קשים מאוד למדריכה האהובה עלינו, אדל הכפילה של לינדזי לוהן כאשר מעכנו לה את הביצה על הראש... Smileys

 

אחרי הפעילות הזאת הלכנו לישון בצפייה ליום הגדול שמחכה לנו היום,
כרגע הילדים נמצאים בשיעורים אבל לאחר ארוחת הצהריים אנחנו נוסעים לפורת'סמות, Smileys
עיר נמל הנמצאת כחצי שעה נסיעה מהמרכז, בפורת'סמות יש בסיס חיל הים של אנגליה ואנחנו נעשה בו סיור ונראה את הספינות מלחמה הענקיות, לאחר מכן נהנה מזמן שופינג באחד ממרכזי הקניות השווים באנגליה!

Smileys
נעדכן אותכם בהמשך!

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה