מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 22.7.2013

לימודים, סיורים, מופעים.. ובקיצור, אין רגע משעמם באוקספורד!!

HEY EVERYBODY!! Smileys
כן , כן, כבר התחלנו לדבר ולחשוב באנגלית.


הילדים בטעות פונים אלי או לחברים הישראלים באנגלית וזה ממש מצחיק.

קמנו לעוד יום כיפי באוקספורד המגניבה! Smileys


ארוחת בוקר ומיד ללימודים.
הילדים התחלקו לכיתות והחלו ללמוד אנגלית בכיף. היום התמקדנו בסיפורים ודקדוק.

Smileys

לאחר ארוחת הצהריים הלכנו לסיור באוקספורד, ראינו קולג'ים יוקרתיים ואת הCHAPEL (בית תפילה), המדשאות הענקיות והירוקות וחדרי האוכל המפוארים שלהם.
ליד המגורים של הסטודנטים, תמיד ניתן לראות כיתוב של הזכיות שלהם במדליות, רשום סוג הספורט ושנת הזכייה, זה ממש מגניב! SmileysSmileys

 


המדריכה המקומית הסבירה לנו על המוזיאונים בעיר, הספריות הענקיות והחיים בעיר הזו... לגמרי מתחשק לנו להכיר עוד ועוד את העיר המרתקת הזו.

Smileys
צחקנו ממש כשהמדריכה סיפרה לנו שיש פה אנשים שנמצאים כ"כ הרבה זמן בספרייה עד שזה מוציא להם את החשק לחיותSmileys Smileysחחח לכן יש פה מדשאות וגינות כאלה יפות- כדי שבין לבין הספרים  הם יוכלו ליהנות קצת מאוויר נקי ונוף יפה.

 

SmileysSmileys
היה קולג' אחד שהוא מאוד ייחודי, סיפרו לנו שבכל הקולג' לומדים רק 80 סטודנטים ושבכל מחזור מתקבל רק אחד כי מאוד קשה להתקבל! קשה להאמין שכל הטירה והמתחם הענקי הזה הוא בשביל כ"כ קצת אנשים!

 

לאחר מכן עשינו עצירה בGRAND CAFFE שלמדנו עליו רק אתמול בשיעור. למי שלא זוכר, או לא קרא את הסיפור של אתמול- זה בית הקפה הראשון באנגליה.Smileys

 

מזג האוויר ממש כיפי, אנחנו נהנים בין לבין מההליכות בעיר, ממגוון האנשים, תיירים וסטודנטים שיש פה. המיקום של הקולג' שלנו ממש בלב העיר!  

 

אין פה רגע משעמם, ולאחר ארוחת הערב  וקצת התארגנות בחדרים, הילדים חזרו לקבוצות הפעילות שלהם ועבדו על ההצגה המפחידה שלהם. חלק התאפרו, התלבשו במיוחד, הכינו תפאורה ובעיקר צחקו המון!!!

SmileysSmileysSmileys
לאחר מכן, התאספנו כולם, כולל צוות השופטים (צוות המדריכים של ארדמור, בית הספר לשפות) על הדשא - וכל קבוצה הציגה בתורה את המופע שלה. היו הצגות מפחידות ומצחיקות בו- זמנית.


הילדים ממש לקחו את זה ברצינות, השקיעו, סיפרו סיפורים באנגלית, שיחקו במקצועיות והפתיעו את השופטים!


לא הפסקנו לצחוק.
כ"כ כיף ללכת לישון ככה :)   המשך שבוע טוב לכולם!
Smileysמאיה

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה