Brunel בוגרים 21.7.2013

יום רביעי ברדינג :)

שלום לכולם בישראל,

אנחנו בשיאו של היום הרביעי שלנו ברדינגSmileys!!

היום היה ארוך ומהנה, התחלנו את היום בארוחת הבוקר הטעימה- קוראסון, נוטלה, קורנפלקס במגוון טעמים, יוגורט ופירות.

מארוחת הבוקר יצאנו לעיר רדינג, התרגשנו מאוד לצאת מהמרכז ולראות את העיר. הנסיעה הייתה קצרה ומהירה ומאוד התרשמנו מהנוף. העיר רדינג מאוד יפה והמבנים מזכירים את "אנגליה של פעם"... בזמן הביקור בעיר היה לנו זמן לקניות במותגים המקומיים שכולנו כל כך חיכינו להם ובנוסף ביקרנו במוזיאון רדינג, במוזיאון ראינו גלריות מרשימות של חיות מפוחלצות אשר הובאו במתנה למלכים של אנגליה בעבר, הייתה גלריה ויקטוריאנית מהתקופה של המלך וויליאם ה-1 ומהמאה ה-12 וה-13 ומלחמת האזרחים באנגליה.

היה מאוד כיף גם להרחיב את הדעת וכמובן גם לקנות !  Smileys

אחרי הסיור בעיר חזרנו מחיוכים ומרוצים למרכז, הגענו לארוחת הצהריים שהייתה מפתיעה מתמיד..

בארוחת הצהריים חיכתה לנו הפתעה - חומוס! היה מאוד טעים וגם הזכיר לנו את הבית..Smileys

כמובן שהיה גם ברוקולי, סלטים, ריזוטו, חזה עוף על האש, תפו"א, פירות- בננה, תפוח עץ וקלמנטינה והיה טעים מאוד!!Smileys

אחרי ארוחת הצהריים עברנו לשיעורים, למדנו בשני סבבים שונים ולכל כיתה היו שני מורים שונים שלימדו אותם כל שיעור... Smileys

הלימודים מעניינים ואנחנו מתרגלים את האנגלית! מקווים שנזכור עברית עד החזרה הביתה :)

כרגע אנחנו בזמן חופשי להתארגנות ומקלחות ועוד מעט נלך לארוחת הערב..

לאחר מכן נעבור לפעילות ערב ואנחנו מחכים להיות הכי טובים כמו תמיד!!

מחר נספר עוד על החוויות שלנו...