Brunel בוגרים 23.7.2012

See You Next Year - הסיפור של עינבל ויעקב!

הורים יקרים שלום,Smileys

קמנו ליום גשום מהרגיל,

הלכנו לארוחת הבוקר כהרגלנו ולאחר מכן נפרדנו משני ההולנדים (ארתור ופיטר)Smileys שליוו אותנו במהלך השבועיים האלו. ואז – יצאנו לטיול!Smileys

הנסיעה לברייטון הייתה ארוכה וכשבסוף הגענו גילינו עיירת חוף מהממת ביופיה.

הצצנו לרגע, נהננו מהנוף של הים הצלול והכחול שלא ניתן לראות כמוהו בישראל וישר הלכנו לאקווריום הגדול של ברייטון – SEA WORLD.Smileys

ראינו דגים, סוסוני ים, כרישים ואפילו נגענו בכוכב ים (חלקנו). ואז הגיע החלק המיוחד של היום – שופינג!

זכינו בשלוש שעות של שופינג, קנינו בכל החנויות האפשרויות והיו כאלה שסתם הלכו לאכול (גל ועידן השמנים). השופינג היה מוצלח. אחריו השוואנו קניות וישר חזרנו לאוטובוס לנסיעה שהייתה קצרה יותר בזכות הנהג התותח שלנו!!!

שמנו את הקניות בחדר והלכנו לאכול. למרבה הפלא, הפעם האוכל היה טוב ואפילו נסתכן ונאמר טעים!Smileys

אנחנו עכשיו בדרכנו לפעילות האחרונה שלנו בקמפוס.

מחר, יום אחרון חוזרים הביתה.

ואיך אפשר לשכוח – היום בברייטון חבורה של שחפים ניסתה לדרוס אותנו.Smileys

חלקנו צרחנו וחלקנו פשוט מתנו מצחוק.

הגענו לסוף אז יש לנו כמה מילות פרידה.

במשפט אחד סאמר סקול 2012 ברדינג – הדבר הכי טוב שיכול לקרות.