בידלס 08.7.2012

בידלסססס.... הנה אנו כאן !!

הורים יקרים, הילדים שלכם פשוט מקסימים !   Smileys

ברגעים אלו ממש הם עושים את המבחן רמות ובקרוב נפגוש אותם לארוחת צהריים.
וביינתים - רצינו לעדכן אותכם.

היום האורך שלנו אתמול התחיל איתכם בשעה 6:15 בבוקר בשדה התעופה ואחרי הפרידות התחלנו לעבור את התורים האורכים של הבדיקות והעניינים. לבסוף אחרי מסע ארוך ודי מפרך הגענו לדיוטי פרי לזמן איכות קצרצר ו..יאללה למטוס!

טסנו מעל העננים וראינו נופים ירוקים מקסימים ואז הגענו למדינת המלכה -

א-נ-ג-ל-י-ה.

בתוך המדינה המדהימה הזאת הגענו לחלקה ירוקה וקסומה שיהיה הבית שלנו לשבועיים הקרובים - ביידלס !!!

הכרנו את הצוות ומעט את המקום ואז התחלקנו לחדרים. הבנים בבנין החום והבנות בלבן.

אחרי שיחות, חדרים, סיורים וארוחה הילדים הלכו לזמן חופשי, להתקלח, לישון ולצבור כוחות לקראת התחלת המסע המופלא שמחכה לכולנו.

שיעורי האנגלית יתחילו רק מחר, אבל שיעורי השפות האחרות כבר החלו !! הצרפתים, האיטלקים, הספרדים והרוסים כבר כולם מעורבבים, מכירים ויוצרים חוויות וחברויות אז HOLA ו CIAO Smileys

עידן ורוני

נ.ב- אנחנו נשלח לכם כול יום עדכונים וחשוב מזה - תמונות וננסה להעלת גם סרטונים (לצפייה בסרטונים תלחצו על הקישורים ליוטיוב)    Smileys