ברייטון 15.7.2012

יום אחרון !!

הורים יקרים וילדים מקסימים שלנו ,

אנו נרגשות לספר על היום האחרון שלנו בסאמר סקול !!! (לאאאאאא )Smileys

ילדים , אתם בטח כבר בבית אחרי מקלחת וארוחת ערב של אמא יושבים בחדר שלכם עם המחשב שלכם
וקוראים את זה...

אז היום היה יום טיול , נסענו לפורטסמוס′ שנמצאת במרחק שעה וחצי מברייטון, התעוררנו ליום סגרירי אך עד שהגענו כבר השמש יצאה והיה יום שמשי מושלם!
טיילנו לאורך המזח ההיסטורי וראינו ספינות בנות 250 שנה.. היה מאוד מיוחד..

אחר כך קיבלנו זמן חופשי להסתובב במתחם ענק של חנויות עודפים , באולינג, קולנוע ומסעדות  שנמצא על המרינה משקיף על כל הסירות.

בסיום הזמן החופשי התכנסנו בנקודת מפגש והלכנו למגדל התצפית שמשקיף על כל פורטסמוס′, עלינו ועלינו
ועלינו עד למעלה והראות הייתה מושלמת וראינו כל מיני איים קטנים ,יאכטות וסירות.

חזרנו לקמפוס ישר לארוחת ערב ומיד אחריה התחיל מסיבת הפיג′מות של ברייטון.. התלבשנו בפיג′מות הכי מתוקות שלנו ויצאנו לרקוד עם כולם.

אפשר לסכם את השבועיים כחווייתיים ביותר. למדנו אנגלית, הכרנו ילדים מכל העולם, ראינו את אנגליה,
ופשוט עשינו כיף חיים !

ילדים , נהנו איתכם מאוד, צחקנו , השתוללנו , רקדנו , שרנו , קנינו ואפילו בסוף גם בכינו - אתם קבוצה של תותחים !!
כולם אוהבים אותנו בקמפוס , אין אחד של הכיר אותנו , כולם רצו להתחבר אליינו !!