Y Country Camp 25.7.2011

הגענו למחנה ה סאמר קמפ - כל כל יפה פה

הורים יקרים !

הטיסה הראשונה לציריך הייתה קצרה וקלילה.

קיבלנו מטוס משוכלל עם טלוויזיות אישיות ! תנאים משהו משהו !

לאחר שהגענו לציריך שהינו שם כ-4 שעות, דבר שתרם באופן יוצא דופן לגיבוש הקבוצה וכבר חברויות נרקמות.

לאחר מכן עלינו על הטיסה לקנדה בסביבות השעה 12:30 ובטיסה הזו קיבלנו מטוס כמעט בית מלון ! טלוויזיה אישית, כיסא מתכוונן וממש מרווח !

תוך כמה דקות כמעט כולם כבר נירדמו ועברנו את הטיסה במהירות.

כשנחתנו חיכו לנו 2 מדריכים שקיבלו אותנו בזרועות פתוחות ועלינו על אוטובוס צהוב ממש כמו בסרטים !!

הילדים התרגשו, הצטלמו.

הנסיעה ארכה כשעתיים וחצי שלאורכה השתרעו נופים מדהימים ביופם.

כשגענו למחנה קיבל אותנו מנהל המחנה.

הגענו בשעה 18:00 למחנה, ישר נכנסו לאכול ארוחת ערב בריאה ומזינה (המבורגר ותפוחי אדמה אפויים, אבל הייתה חסה !)

לאחר מכן הלכנו למרפאה לבדיקת כינים והמדריכים הגיעו לקחת כל ילד למיטתו.

בהתחלה היה קצת שוק מהאוהלים, לאחר כמה שעות שהם רכשו לעצמם חברים הרגישו בנוח עשו מקלחת ולישון !

יום הגעה היה תקין, נוח, טיסה נחמדה ומצחיקה.

תגובות הילדים היו טבעיות לחלוטין.

היום בבוקר ! קמנו בשעה 07:30 ניפגשנו כולנו במרכז, מתחת למגן דוד (נקודת המפגש של כל ילדי המחנה) שרנו את ההמנון הקנדי, שלטנו במילים ;) התפזרנו לחדרי אוכל, אכלנו בהנאה מרובה פרנץ′ טוסט (לחם מטוגן), דגנים ומיץ תפוזים.

כרגע הילדים נמצאים בניקיונות של החדרים שלהם (כן כן כולם מנקים...) וממש עוד מעט הם יתפזרו לפעילויות. הילדים הגדולים (15-16) נמצאים ב"וילג′" שזה ממש כמו פארק נופש -רק- לגדולים.

יש להם אוהלים מפוזרים לאורך האגם, נוף מדהים. בקתה גדולה שכולם מתרכזים בה ממש על האגם (נצרף תמונות בהמשך) להם יש את הפריבילגיה לקום קצת יותר מאוחר - ההשקמה שלהם הייתה ב9 וחצי.

ארוחת בוקר בוילג′ באולם המרכזי, שם גם התחלנו להכניס אווירה ישראלית, המדריך הראשי של הוילג′ שם לנו שירים אמריקאים והילדים החליפו למוזיקה מזרחית כמו ציונים אמיתיים. ואח"כ שמענו קצת שלמה ארצי..

המזג אוויר כרגע גשום קצת, לאחר 3 שבועות שלפי הקנדים היה חם כמעט כמו בישראל..

כנראה שימים הקרובים הקיץ ישוב אלינו במהרה.

לאחר ארוחת הצהריים הילדים יבצעו שיחות לארץ. זה יהיה בסביבות 13:30 שעון קנדה, 20:30 שעון ישראל. בקרוב נעלה תמונות לאתר ונשלח לכם לינק.
זה הכל לבינתיים, הקיץ יוצא לדרך...