ליטל קנדה 18.7.2011

שבת שלום מליטל קנדה :)

שבת שלום לכולם,

אך איזה יום שישי זה היה... :)

חלקנו עשו מבחן סיום של הקורס וחלקנו יצאנו לכיוון הים. כמובן שבאמצע היום החלפנו, כרגיל.

בים עשינו פעילויות של קנו וקיאק.
הצטיידנו בחליפה, חולצה, קסדה ומשוט ויצאנו לעבר הים.

עברנו הדרכה קצרה, ונכנסנו למים. בבוקר המים היו ממש קרובים. כשנכנסנו פנימה הם
היו עמוקים. לעומת זאת בצהריים המים כבר היו ממש רחוקים וברוב המקומות גם די רדודים.
זוכרים שסיפרתי לכם בימים הראשונים על הגאות והשפל... פשוט מדהים לראות את זה.

נכנסנו למים, למדנו (פחות או יותר) להשתלט על הקנו/קיאק, והתחלנו לשחק משחקים שונים.
תופסת, בייסבול, רוגבי... בקיצור היינו צריכים לתפוס כדור ולקלוע אותו לסירה של המדריך
בלי שאף אחד יפסול אותנו בדרך.

עלינו על סירה כמה שיותר אנשים, (המדריכים דאגו להפיל אותנו למים). היו קרבות של ילדים
שעמדו על סירה הפוכה. כל קבוצה עשתה דברים קצת שונים. מה שבטוח, מי שנכנס מאוד נהנה.

אמנם השמש לצערנו לא האירה לנו פנים כמו בימים האחרונים, לפחות הציוד שקיבלנו שמר עלינו.

לפני ארוחת הערב ארגנו קידוש והזמנו את המדריכים והחבר′ה האחרים לקחת חלק. אחר כך
הלכנו לחדר האוכל, הצמדנו כיסאות ואכלנו כולם ביחד. הייתה אווירה מקסימה.

משם המשכנו לפעילות הערב והפעם- קזינו. היו שולחנות והימורים.
הילדים קיבלו כסף הרוויחו והפסידו (בעיקר הרוויחו). היה ממש מדליק ובסוף נערכה מכירה פומבית של כמה חפצים אותם רכשו באמצעות הכסף שהרוויחו.אחרי המכירה הפומבית התאספו כולם לקבלת התעודות והציון של המבחן. אמרו שכל הילדים התקדמו מאוד... הידד !
לצערנו, חברנו הצרפתים עוזבים הבוקר.

מקווים להספיק לפגוש ולהכיר את הדיירים החדשים הצפויים להגיע בקרוב...

ובנימה אופטימית זו, עוד יום הגיעה לסופו.
שיהיה לכולם שבת שלום ומבורך.