ליטל קנדה 18.7.2011

מאמאמיה איזה סוף שבוע היה לנו

שוב שלום לכולם.

אז כמו שאתם בטח מנחשים היו לנו יומיים מופלאים.

התחלנו אותם בנסיעה ביום אביב נעים ללונדון שם ראינו את המחזמר מאמאמיה...

היה פשוט נהדר. משעשע וכמובן מלא בשירים נהדרים. בסוף בהדרן אפילו קמנו ורקדנו לצלילי השירים...

משם אחרי שחטפנו משהו לאכול בעיר נסענו למלון שלנו.

מלון נחמד, באיזור שקט של העיר.

למחרת בבוקר יצאנו למדאם טוסו (מוזיאון השעווה)... עוד מקום משגע.

הצטלמנו עם כל מיני מפורסמים, הם היו מאוד נחמדים ושמרו על חיוך. סיימנו את המסלול בחלק של האימה... היה מפחיד ומצחיק ביחד ובעיקר כייף.

משם המשכנו לפגוש את כל שאר החבר′ה מהמחנה ב קובנט גארדן.

היתה לנו חצי שעה, זמן חופשי, לקצת קניות. לאחר מכן יצאנו למסע בעיר הגדולה, במקומות המרכזיים.

עברנו בכיכר טרפלגר, היינו ליד ארמון בקינגהם (הילדים לא הבינו למה אי אפשר להכנס פנימה ולהפגש עם המלכה, הסברנו להם שהיא מאוד הייתה שמחה לפגוש אותם, אבל בדיוק היום היא מאוד עסוקה ואין לה זמן).

עברנו ליד ה"ביג בן", שזה בעצם רק השם של הפעמון שבתוך השעון.

יצאנו לשייט על התמזה עד שהגענו לגשר לונדון. לשמחתנו הוא לא התמוטט אפילו ששרנו לו שהוא מתמוטט.

אחרי היומיים הארוכים יצאנו בחזרה למחנה.

הגענו ברגע האחרון למעבורת, אז לשמחתנו לא היינו צריכים לחכות לבאה.
אנחנו כבר אחרי ארוחת ערב ובערב מחכה לנו ועוד פעילות  ספורטיבית לפני השינה..

מקווים שהיה לכם סוף שבוע טוב לפחות כמו שלנו.