בידלס 11.7.2011

לונדון

היי,

היום אחרי ארוחת בוקר, יצאנו לכיוון לונדון מלאים ברגשות מעורבים: מצד אחד - לונדון!! איזה כיף!! מצד שני - הטיול האחרון עם כל תלמידי הסאמר-סקול...

SmileysSmileys

הגענו ללונדון והלכנו ישירות למזח על גדת התמזה - הנהר שחוצה את לונדון. ראינו את "לונדון ברידג′" ו-"טאואר ברידג′" וה-"טאואר אוף לונדון", ראינו גם את הביג בן. Smileys
הסתבר לנו שהביג בן הוא בעצם הפעמון הגדול המורה את השעות במגדל השעון של ארמון וסטמינסטר (בתי הפרלמנט הבריטיים) "סנט סטיבנס". לעיתים נקרא המגדל כולו בשם ביג בן, אך שם זה שגוי.

למדנו שהשעון קרוי על שם סר בנג′מין הול שהיה הממונה על העבודות בעת התקנת השעון בשנת 1859.

אחר כך צעדנו לעבר ארמון בקינגהם Smileys וזכינו לחוויה אמיתית: ראינו חלק מחילופי המשמר - חיילים יצאו משערי הארמון בגדודים - קודם התזמורת (שניגנה כמובן), אחר כך הרגליים ואז הפרשים. זה היה מרהיב!! Smileys

לאחר מכן הלכנו לטרפלגר סקוור, הצטלמנו והמשכנו לקובנט גרדן, מדרחוב יפהפה מלא בחנויות, מסעדות והופעות רחוב.. Smileys

ואז חזרנו ל"על האש" בגן ליד חדר האוכל!!

בקיצור, יום עמוס ונפלא!!

מחר נקום, נסיים לארוז, נשתתף בפעילויות בפעם האחרונה ונצא לכיוון לונדון אחרי ארוחת הצהריים (ביקור במוזיאון המדע ואז לשדה התעופה).

אני מזכירה לכם שהטיסה יוצאת ביום שני בלילה, וננחת בישראל בערך -5:10 לפנות בוקר ביום שלישי!!

אני אכתוב את כל הפרטים מחר.