monday

בוקר טוב ישראל !

אתמול בקרנו בעירו של שייקספיר - סטרטפורד !
אין ספק שהטיול היה מוזר עבור החבר′ה.

פתאום היינו מעטים. לכן, הסיור הרגלי בעיר (עם קבוצת ספרדים מהמחנה) היה מלווה בפרצופים עצובים, אך אלו התעוותו לעיתם לכדי חיוך בהמשך היום !

לאחר הסיור הרגלי נפרדנו מהספרדים, ויצאנו לזמן חופשי בעיר המקסימה.

לאחר מכן נפגשנו ויצאנו, רק אנחנו, לביקור בחוות פרפרים. הביקור הכניס את כולנו לאווירה חדשה: המקום היה חמים וטרופי, רווי מיים וצמחיה עשירה וצבעונית. בין כל אלה התעופפו להם פרפרים צבעוניים יפייפיים !

מה שהוסיף למצב הרוח היו קולות האימה ותנועות המלחמה שהפגינו מספר בנות אל מול הפרפרים ("ג′וקים מקושטים" לדברי נוי) חסרי הישע! מעולם לא דמיינתי שאפשר לפחד מיצורים עדינים כל כך! ממש צחקנו ונהננו!
לאחר מכן, הלכנו בעקבות צלילי מוזיקה חיה מצויינת - והגענו להופעה חיה על גדות תעלת המים הרחבה של העיר. מיד התיישבנו, ונחנו למשמע ההופעה המרגיעה. היה כל כך נחמד !

ניסיתי להבהיר לחבר′ה שעל אף שחבריהם עזבו - יש גם יתרונות רבים להיותנו קבוצה קטנה: אנו ספונטנים יותר, גמישים יותר וניידים יותר. המנוחה הספונטנית בהופעה היא עדות חיה לכך.
הורים, הדגישו זאת בבקשה לילדים... זהו לימוד לחיים גם כן: להתבונן בחצי הכוס המלאה!
חזרנו אתמול בלילה לארוחת ערב, ולפעילות ערב (סרט) עם קבוצת הספרדים. וזהו, יומנו הראשון כקבוצה לבדנו תם !

הבוקר קמנו ליום הלימודים הראשון שלנו לשבוע זה. הילדים נחלקו ל 3 כתות, בהן ילמדו לאורך השבוע. בארוחת הבוקר פגשנו בקבוצת ספרדים נוספת שהגיעה למחנה לראשונה אתמול בלילה.
היום בצהריים נצא לביקור בנורת′האמפטון, ולאחריו נחזור לארוחת ערב ולפעילות קריוקי משותפת לכולם !

זהו, החבר′ה עדין חווים קשיי הסתגלות למצבם החדש, אך אני בטוחה שבקרוב מאוד מצב הרוח ישתפר !