day 14

שבוע טוב לכולם !

אתמול היה יום עמוס ביותר - ולכן לא הספקנו לעדכן... לכן - להלן דיווח יום האתמול:

יצאנו לטיול בעיר קיימברידג′ היפייפיה !
תחילה שטנו בסירות בתעלות העיר, צפינו במבני הקולג′ים העתיקים והמפוארים, ושמענו הסברים מפי הסטודנט שהשיט כל סירה.

השייט התחיל עם הגיעו של הגשם, וחשבנו שהגיע הקץ למזל הרב שפקד אותנו בכל טיול וטיול עד כה ( שמש וללא גשם כלל ! ). אולם, כעבור מספר דקות התבהרו השמיים והגשם פסק - והמשכנו לשוט ולטייל במזג אוויר נפלא. SmileysSmileys

לאחר השייט צעדנו יחד למרכז העיר, והחבר′ה יצאו לטיול חופשי בין סמטאות העיר, וחנויותיה... כעבור כ 3 שעות נפגשנו כולנו, ויצאנו בדרכנו חזרה לנורת′האמפטון, שם ציפתה לנו כבר שונית, מנהלת הסאמר סקול.

הילדים אכלו ארוחת ערב, ונפגשו כולם לתדריך אודות היציאה לשדה התעופה... -  עבור הקבוצה שהגיעה לשבועיים, ולפעילות פרידה של קבוצתנו היקרה.

מאוחר יותר פנו כולם למלאכת האריזה...

האווירה היתה רווית עצב, שכן הגיע העת בה קבוצתנו מתפצלת...

כולם נשארו יחדיו אתמול עד כמה שאפשר היה...

היום, בשעה 6:00 בבוקר, עלו 31 מחברי הקבוצה על ההסעה לשדה התעופה לוטון, בליווי עדי המדריכה ושונית המנהלת. לא היה קל להפרד ! אחרי דרך לא קלה - הפכה הקבוצה למעין משפחה גדולה ! Smileys

הורי הילדים שזה עתה עזבו - התעדכנו אודות הטיסה באתרי האינטרנט.
ילדיכם נפלאים ונתגעגע אליהם מאוד !

כעת נותרנו קבוצה ייחודית ואינטימית: 9 חבר′ה ואני, אביב המדריכה.

אין ספק שעומס הפרידות בימים האחרונים משפיע מאוד על הקבוצה, אך במהרה ישובו העניינים לסדרם - והילדים יחושו טוב בשנית !

בעוד שעה נצא, יחד עם קבוצת ספרדים, לטיול בעיר סטרטפורד. נתחקה אחר חייו של וויליאם שייקפסיר, ונבקר בחוות פרפרים ! נשוב למחנה לארוחת ערב, ולפעילות קריוקי !